تعداد قربانیان سانحه سقوط هواپیما به ۴۵ تن رسید

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۲۱۴۷
تعداد قربانیان سانحه سقوط هواپیما به ۴۵ تن رسید
تعداد کشته‌های سانحه سقوط هواپیمای نظامی فیلیپینی که ۹۲ سرنشین داشت به ۴۵ تن افزایش پیدا کرد.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه به نقل از مقام های فیلیپینی گزارش داد که در سانحه سقوط هواپیمای نظامی حامل ۹۲ سرنشین، دست کم ۴۵ تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

اکثر سرنشینان هواپیمای نظامی C-۱۳۰ افسران تازه فارغ التحصیل ارتش بودند که هواپیمای آنها قصد فرود در جزیره جولو در مجمع الجزایر سولو در فیلیپین را داشت.

ویلیام گونزالس فرمانده گروه ویژه مشترک سولو گفت که برخی از سربازان پیش از برخورد هواپیما با زمین و انفجار از آن بیرون پریدند.

بر اساس اعلام نیروهای مسلح فیلیپین، در میان کشته شدگان ۴۲ سرباز و ۳ نفر غیر نظامی بودند. همچنین ۴۹ پرسنل نظامی و ۴ غیر نظامی نیز به علت وجود جراحات به بیمارستان منتقل شده و همچنان ۵ تن از اعضای ارتش مفقود هستند.

«ژنرال کریلیتو سوبه جانا» فرمانده نیروهای مسلح این کشور امروز اعلام کرد که خلبان این هواپیمای نظامی ۴ موتوره از نوع "تورپوپروپ" تلاش کرد بعد از آنکه باند پرواز را ترک کرد در جزیره "جولو" در جنوب این کشور فرود آید که موفق به این کار نشد و سقوط کرد.

وی سرنشینان این هواپیما را فارغ التحصیلان دانشکده افسری معرفی کرد که برای مبارزه با تروریست ها به این جزیره اعزام شده بودند.

 

نظر شما