سکوت عجیب قاضی زاده هاشمی در قبال پروژه بزرگی که امروز افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۰۱۳۳
سکوت عجیب قاضی زاده هاشمی در قبال پروژه بزرگی که امروز افتتاح شد
امیرحسین قاضی زاده هاشمی که به عنوان نماینده مجلس برای بازدید و اطمینان از تکمیل پروژه انتقال نفت گوره - جاسک به مکران سفر کرده بود علیرغم بازدید از همه طرح و اطمینان از تکمیل پروژه سکوت پیشه کرده و هیچ اظهارنظری در این خصوص نمی کند.

به گزارش برنا، پس از تشکیک برخی نمایندگان مجلس در خصوص تکمیل طرح انتقال نفت گوره - جاسک، امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان نماینده این افراد راهی منطقه شد تا از طرح بازدید کند.

او در این سفر از همه مراحل این طرح بازدید کرد و از تکمیل فاز اول آن که روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت را به سواحل مکران در چابهار می رساند اطمینان حاصل کرد و انتظار می رود برخی اظهارات همکارانش در مجلس را اصلاح کند اما او از هرگونه اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده تا این شائبه ایجاد شود که برخی نمایندگان به دلیل رویکردهای سیاسی حاضر نیستند دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم برسانند.

لازم به ذکر است طرح انتقال نفت گوره - جاسک صبح امروز در حالی مورد بهره برداری قرار گرفت که علیرغم تحریم ها و نیاز به لوله ها و دستگاه های خارجی، طی دو سال همه لوازم مورد نیاز در داخل کشور تولید و مورد استفاده قرار گرفت و آرزوی بزرگ دور زدن تنگه هرمز و فروش نفت از دریای عمان را محقق کرد. این خط لوله در مسیر خود نه تنها باعث ایجاد رونق اقتصادی می شود بلکه در توسعه استان سیستان و بلوچستان نقش ویژه ای ایفا می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز