بیم و هراس رژیم صهیونیستی از توان موشکی حزب‌الله لبنان

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۱۳۲۱۵
بیم و هراس رژیم صهیونیستی از توان موشکی حزب‌الله لبنان
پایگاه خبری "واللا" در سرزمین‌های اشغالی روز پنجشنبه در گزارشی به بیم و هراس رژیم صهیونیستی از حملات احتمالی و شلیک هزاران موشک در جنگ آینده از سوی حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی پرداخته است.

به گزارش برنا، براساس گزارش این پایگاه صهیونیستی، این رژیم هفته آینده، اقدام به جذب نیروی نظامی برای تشکیل یک یگان نظامی محرمانه به نام «رفائیم» می کند که هدف آن، مقابله با نیروهای حزب الله از طریق عملیاتهای زمینی، اطلاعاتی و هوایی است.

 

براساس گزارش واللا، این یگان را فرماندهی با اسم مستعاری (ع) فرماندهی خواهد کرد که در سال ۲۰۱۹ و براساس دیدگاه «آویو کوخاوی» رییس کل ستاد مشترک تل‌آویو پایه‌ریزی شده است.

 

واللا هدف از پایه ریزی این یگان را افزایش توانمندی مخفیانه جنگی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

 

«امیر بوحبوط» تحلیلگر مسائل نظامی صهیونیست به پایگاه واللا گفت که تاکنون سربازان و افسران کارکشته و دارای تجربه عملیاتی برای این یگان انتخاب شده اند.

 

وی افزود: این افراد همچنین با وسواس بسیار و برای تسریع در اقدامات مربوط به افزایش توانمندیهای تکنولوژیک این یگان گلچین شده‌اند.

 

این تحلیلگر نظامی و نزدیک به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین گفت: است، یگان مذکور در زمان جنگ، مأموریتهای پیچیده‌ای را برای کشف و شناسایی دشمن به ویژه رزمندگان نخبه حزب الله در شرایط میدانی پیچیده و در عمق خاک لبنان را انجام خواهد داد.

 

درهمین راستا، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی که از آنها به بلندپایه یاد شده است، نیز اعتراف کردند که بدترین سناریو برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی، شلیک روزانه بیش از هزار موشک به داخل اسرائیل خواهد بود.

 

به گفته این منابع، در صورت دریافت چراغ سبز شاخه نظامی حزب الله از [گروه‌های مقاومت فلسطین برای حمله به اسرائیل] نه تنها خط مقدم، بلکه عمق اسرائیل، هدف حملات گسترده موشکهای نقطه‌زن حزب الله قرار خواهد گرفت.

 

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ مستعفی کابینه پیشین نتانیاهو نیز پیشتر گفته است که حزب الله تقریبا تبدیل به یک ارتش شده است، به طوری که خیلی از کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) سلاحهای حزب الله را در اختیار ندارند.

 

لیبرمن بدون ذکر جزییات تنها اعتراف کرده است که ارتش اسرائیل حزب الله را دومین ارتش قدرتمند منطقه می‌داند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز