الیاس نادران:

آقای اوجی لیست اموالتان در شبکه‌های اجتماعی را دیده اید؟

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۲۴۴۳۱
آقای اوجی لیست اموالتان در شبکه‌های اجتماعی را دیده اید؟
الیاس نادران گفت: از اوجی پرسیدم لیست اموالش در شبکه‌های اجتماعی را دیده است؟ نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی لیست اموال اوجی را دیده‌اند، اما وزیر پیشنهادی که در معرض انتخاب است ندیده است!

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «الیاس نادران » نماینده مردم تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت گفت: مردم به جریان انقلابی و پاکدست اعتماد کردند. در موافقت‌ و مخالفت‌ با وزرای پیشنهادی بیش از آنکه به کارآمدی وزرای پیشنهادی نگاه کنم به سلامت و پاکدستی آنها می نگرم. با اوجی جلسه‌ای گذاشتم و گفتم قصد من راستی آزمایی است نه اقرار به چیزی.

او در ادامه گفت: از اوجی پرسیدم لیست اموالش در شبکه‌های اجتماعی را دیده است؟ نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی لیست اموال اوجی را دیده‌اند، اما وزیر پیشنهادی که در معرض انتخاب است ندیده؟ از اوجی در مورد اموالش پرسیدم گفت ۳ آپارتمان دارم، از مراجع ذیربط سوال کردم ۹ مورد اموال اوجی را لیست کردند. دو برگه اموال اوجی بود.کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌گوید در مواقع دیگر هم همین است. نمایندگان اصرار می‌کنند که گزارش‌های وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی فلان و بهمان است. به معاون اول رئیس جمهور گفتم کی دکل‌های گم شده و کشتی‌هایی که بردند رو شد؟ زمانی که از فرودگاه امام خارج شد، آیا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آن زمان مسئولیت نداشتند؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز