تاکید اسماعیلی برجایگاه رسانه‌ها/ ایجاد یاس محور عملیات روانی دشمن است

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۲۶۵۱
تاکید اسماعیلی برجایگاه رسانه‌ها/ ایجاد یاس محور عملیات روانی دشمن است
غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به این‌که در دنیای امروز رسانه و ارتباطات نقش بی بدیلی در ساختن فرهنگ و ذهن جامعه دارد، گفت: امروز اهمیت و جایگاه رسانه برکسی پوشیده نیست و شاهدیم که دشمنان کشور محور عملیات روانی خود را ایجاد یاس و ناامیدی در مردم قرار داده اند.

به گزارش برنا، از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری، اسماعیلی امشب در آئین معارفه و تکریم معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، با بیان اینکه متاسفانه تاکنون از تمام ظرفیت های خود در حوزه اطلاع رسانی استفاده نکرده ایم، افزود: از توانمندی ها و ظرفیت ها برای اثبات حقانیت و ارائه خدمات و اندیشه خودمان آنطور که باید و شاید در بخش های مختلف استفاده بهینه و همه جانبه نشده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر ضرورت تهیه و تدوین پیوست های رسانه ای برای فعالیت های دولت، اظهار کرد: در دولت تحول خواه و مردمی که شعار محوری تحول و انجام کار شبانه روزی و جهادی برای خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار داده، فعالیت جدی و کار تحولی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی تلاش مضاعف را می طلبد.

اسماعیلی با بیان اینکه نگرش کلان رئیس جمهوری و دولت سیزدهم نگاه به آینده و ترسیم افقی روشن با اقدام تحولی برای مردم است، خاطرنشان کرد: اعتماد آسیب دیده مردم باید ترمیم شود و در این مسیر نیازمند اطلاع رسانی هنرمندانه با جذابیت و اثرگذار در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در این مراسم با قدردانی از تلاش های "علیرضا معزی" در دوران تصدی مسئولیت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری برای "عباس هنرمند" در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز