امیرعبداللهیان: نیازمند همت جمعی و اتکا بر ظرفیت تمامی مدیران وزارت خارجه هستیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۵۶۸۱
مراسم تکریم و معارفه معاونان جدید سیاسی، دیپلماسی اقتصادی و اداری - مالی وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش برنا با حضور دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جمعی از مدیران این وزارت خانه بعد از ظهر امروز، جلسه معارفه دکتر علی باقری کنی بعنوان معاون سیاسی به جانشینی دکتر سید عباس عراقچی ، دکتر مهدی صفری بعنوان معاون دیپلماسی اقتصادی به جانشینی دکتر سید رسول مهاجر و دکتر محمد فتحعلی به عنوان معاون اداری- مالی به جانشینی دکتر علی ابوالحسنی،  برگزار شد. 

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه مراسم امروز، مراسم تودیع نیست، بیان داشت که قصد داریم همچنان از تجربیات ارزشمند و انباشته شده هر سه برادر بزرگواری که سالها در معاونتهای مختلف وزارت امور خارجه، شاهد تلاشهای ذی قیمتشان بوده ایم در سمت مشاورت وزیر بهره بگیریم. 

دکتر امیرعبداللهیان در ادامه افزود :سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند برنامه خود را ارائه داده است و در این چارچوب نیازمند همت جمعی و اتکا بر ظرفیت تمامی مدیران، سفرا، سرکنسولها، روسای ادارات و همچنین کارشناسان در بخشهای مختلف وزارت امور خارجه است.

در این جلسه هریک از معاونین جدید وزارت امور خارجه با قدردانی از اعتماد وزیر امور خارجه کشورمان، ابراز امیدواری کردند در مسئولیت ها ی محوله منشا اثر مثبت برای کشور و مردم ایران عزیز باشند.

وزیر امور خارجه کشورمان در خلال این مراسم از زحمات دکتر محمد جواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه نیز قدردانی کرد.

در پایان این گردهمایی، با اهدای کلام الله مجید و لوح یادبود، از معاونین پیشین این وزارتخانه، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز