یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب:

۱۴۰۲ سال حضور جوانان در سیاست است/ اصلاحات در کادرسازی پیشگام شود/ احزاب سیاسی به موضوع جوانان و جوان سازی سیاست بیشتر از قبل توجه خواهند کرد

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۵:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۸۹۶۵
۱۴۰۲ سال حضور جوانان در سیاست است/ اصلاحات در کادرسازی پیشگام شود/ احزاب سیاسی به  موضوع جوانان و جوان سازی سیاست بیشتر از قبل توجه خواهند کرد
یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من فکر می‌کنم اگر سازماندهی مجدد صورت بگیرد و بازیابی مجدد نیروها در احزاب دنبال شود، در نتیجه انتخابات 1402 انتخابات هوشمندانه و پرشوری خواهد بود، ۱۴۰۲ سال حضور جوانان در سیاست است.

«زهرا نژادبهرام»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با الزامات اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ و حضوری موثرتر در عرصه سیاسی کشور گفت: همه احزاب سیاسی و تشکل‌های سیاسی نیازمند کادرسازی هستند. نیروهای جوان با انگیزه و علاقمند می‌توانند ظرفیت‌های جدیدی را به همه گروه‌های سیاسی تزریق کنند فرقی نمی‌کند که در اصلاح‌طلبان باشد و یا در اصولگرایان، متاسفانه ما در گروه‌های سیاسی  از نظر جهت‌گیری، خیلی توجهی به این مسئله نداریم و این موضوعی است که برای آینده کشور نگران کننده است به این دلیل که نسل‌های بعدی نیاز به تجربه کردن و نیاز به مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها دارند.

او افزود: هر چقدر نیروهای جوان و نسل‌های بعدی و جدیدتر در ظرفیت‌های سیاسی کشور مشارکت داشته باشند میزان پویایی و نوآوری آنها بیشتر و جامعه در چنین شرایطی دچار نوعی تحول خواهد شد و احتمال بروز کرختی در جریان‌های سیاسی کاهش خواهد یافت، این در تمام تشکل‌های سیاسی کشور قابل مشاهده است و اختصاص به یک گروه خاص ندارد.

نژادبهرام تاکید کرد: از آنجایی که رویکرد اصلاح‌طلبان رو به پیش است و جهت‌گیری آنها بهبود شرایط است، تماما تلاش می‌کنند که مشکلات کشور را حل کنند یا بکاهند چه در مسائل سیاسی کشور و چه در مسائل سازمانی و چه در مسائل گروه‌های سیاسی متعلق به خودشان، فرقی برای آنها نمی‌کند به‌طور کلی رویکرد اصلاح‌گرایانه است.

این چهره سیاسی ادامه داد: ظرفیت اصلاح‌طلبی در جلب مشارکت بیشتر است و من فکر می‌کنم که اگر اصلاح‌طلبان در این عرصه سازماندهی مجددی کنند و بتوانند با جلب نیروها و واگذاری بخشی مسئولیت‌ها به جوانان و به‌خصوص نسل‌های بعد از انقلاب ظرفیت بیشتری را ایجاد کنند، فرصت‌های توسعه سیاسی کشور بهبود پیدا می‌کند.

او در پایان گفت: در انتخابات پیش رو من مطمئن هستم که احزاب سیاسی به  موضوع جوانان و جوان سازی سیاست بیشتر از قبل توجه می کنند چون این یک نقد است. من فکر می کنم اگر سازماندهی مجدد صورت بگیرد و بازیابی مجدد نیروها در احزاب دنبال شود، در نتیجه انتخابات 1402 انتخابات هوشمندانه و پرشوری خواهد بود، ۱۴۰۲ سال حضور جوانان در سیاست است./ 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز