معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور:

وزارت کشور در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۹۳۵۵
وزارت کشور در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به رویکرد جدی دولت سیزدهم برای مقابله با فساد، گفت: متناسب با سیاست‌های کلی دولت مردمی، وزارت کشور هم به سهم خود به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ابوطالب شفقت در نشست بررسی اجرای قانون نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد با اشاره به اینکه مساله مبارزه با فساد از جمله تاکیدات همیشگی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسوولان و مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به رویکرد جدی دولت سیزدهم برای مقابله با فساد، خاطرنشان کرد: متناسب با سیاست‌های کلی دولت مردمی، وزارت کشور هم به سهم خود به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است.

شفقت دراین باره به نقش مهم و خطیر دو مرکز حراست و مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی اشاره کرد و گفت: این دو مرکز پیشرو در مقابله و شناسایی گلوگاههای اصلی فساد هستند که باید با هوشمندی عمل کنند.

وی همچنین به استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و متخصصان هم اشاره کرد و گفت: باید موثرترین روش و متد در مبارزه با فساد به کار گرفته شود.

در این نشست همچنین مقرر شد کارگروهی بومی در وزارت کشور در حوزه مبارزه با فساد شکل گرفته و این کارگروه در تعامل با کارگروه مرکز مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی ریاست جمهوری نسبت به شناسایی گلوگاههای فساد اقدام مشترک کند.

این نشست با حضور محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست، علی طالبی رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، امیر شجاعان رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار، رضا همایونی فر مدیرکل دفتر اقتصادی و علی خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز