جنبش جهاد اسلامی میزبانی مغرب از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۶۱۱۶
جنبش جهاد اسلامی میزبانی مغرب از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
جنبش جهاد اسلامی فلسطین، میزبانی کشور مغرب از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که استقبال از قاتلان و تروریست های صهیونیست در هر کشور عربی و مسلمانی، خنجر زدن از پشت به ملت فلسطین شمرده می شود.

به گزارش برنا، به گزارش شبکه خبری المنار، این جنبش روز پنجشنبه در بیانیه ای یادآورشد که استقبال از بنی گانتس تروریست و قاتل کودکان و طراح جنگ ها، در کشور مغرب و بستن قراردادهای نظامی میان مغرب و دشمن جنایتکار صهیونیستی را به شدت محکوم می کنیم.

جهاد اسلامی افزود: انعقاد توافقنامه های نظامی با دشمن صهیونیستی و ائتلاف با آن و استقبال از رهبران این رژیم در مغرب یا هر کشور عربی دیگری، به منزله تشویق آن و مشارکت با رژیم اشغالگر برای دشمنی پیاپی علیه ملت و سرزمین فلسطین و هدف قراردادن مسجد الاقصی است.

این بیانیه تاکید کرد که دشمن صهیونیستی از این دیدارها و عادی سازی روابط برای مشروعیت بخشیدن به اشغالگری ظالمانه سرزمین فلسطین استفاده  می کند.

بیانیه از مردم مغرب خواسته است با صدای بلند مخالفت خود را با  سفر وی اعلام کنند و خواستار لغو ائتلاف کشورشان با دشمن صهیونیستی و خروج از تمامی توافقنامه های نظامی ای شوند که خیانت به آرمان فلسطین، قدس و مسجد الاقصی شمرده می شود.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سه شنبه شب - در سایه واکنش‌های خشمگین مردمی و سیاسی - در نخستین  سفر در نوع خود وارد مغرب شد. گانتس اولین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بوده که در سفری رسمی وارد مغرب شده است.

از سوی دیگر شهروندان مغربی و نهادهای مردم نهاد و حامی ملت فلسطین در این کشور خشم خود را نسبت به سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مغرب ابراز و عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.

 
 

 

نظر شما