رئیس جمهور آمریکا:

سویه اومیکرون کرونا باعث نگرانی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۷:۴۹:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۷۷۸۵
سویه اومیکرون کرونا باعث نگرانی است
بایدن رییس جمهوری آمریکا با بیان اینکه سویه جدید ویروس کرونا به نام "اومیکرون" باعث نگرانی است، مدعی شد که این سویه دلیلی برای وحشت نیست.

به گزارش برنا، رئیس جمهوری آمریکا خطاب به مردم کشورش افزود که واکسینه شدن کامل و دریافت دز سوم واکسن کرونا بهترین دفاع در مقابل این ویروس است.

بایدن با بیان اینکه مقامات آمریکایی به زودی طرح خود برای مبارزه با گسترش کرونا در طول فصل زمستان را ارائه خواهند کرد، مدعی شد که نیازی به قرنطینه نخواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با اقدامات علمی و آگاهانه و سرعت با این سویه مبارزه خواهیم کرد نه با هرج و مرج و سردرگمی، اذعان کرد که کشورش دیر یا زود شاهد موارد تایید شده آخرین سویه این ویروس خواهد بود.

بایدن گفت که آنتونی فائوچی مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید معتقد است واکسن های موجود در مقابل سویه اومیکرون تا حدی از افراد محافظت می کنند.

رئیس جمهوری آمریکا سپس به آمریکایی ها توصیه کرد اگر واکسینه شده اید اما هنوز نگران سویه جدید هستید، دز سوم را دریافت کنید و اگر تاکنون واکسینه نشده اید، واکسن را تزریق کنید.

وی اظهار داشت که کاخ سفید درحال حاضر معتقد است به دزهای اضافی واکسن کرونا نیازی نیست اما مقامات با شرکت های واکسن سازی در ارتباط هستند تا در صورت لزوم طرح های اضطراری برای واکسن ها یا دزهای سوم را  توسعه دهند.

این درحالی است که آنتونی فائوچی مشاور ارشد امور بهداشت کاخ سفید نسبت به شیوع سویه ویروس اومیکرون در آمریکا هشدار داد و رسیدن این ویروس به داخل آمریکا را اجتناب ناپذیر خواند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز