درخواست نتانیاهو برای ادامه استفاده از خدمات امنیتی

خانواده‌ام در معرض ترور قرار دارد

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۰۸۸۱
خانواده‌ام در معرض ترور قرار دارد
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی که حفاظت دولتی از خانواده او یک هفته دیگر به پایان می رسد عصر دیروز (دوشنبه) در تلاش برای ادامه استفاده از خدمات دولتی با این ادعا که اعضای خانواده اش در معرض ترور قرار دارند ، خواستار تمدید حفاظت از آنها برای مدت شش ماه شد.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری آناتولی از روزنامه صهیونیستی « یدیعوت آحرونوت» این درخواست را « آشر حایون» رئیس دفتر نتانیاهو در نامه ای به « یائیر بینس» مدیرکل دفتر « نفتالی بنت» نخست وزیر کنونی این رژیم اعلام کرده است.

در سیزدهم ماه دسامبر، اقدامات امنیت شدیدی که « سارا»همسر نتانیاهو، و « یائیر و افنیر» دو پسر او در ۱۲ سال گذشته از آنها برخوردار بوده اند، برداشته خواهد شد.

نتانیاهو از ۳۱ مارس ۲۰۰۹ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۱ نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

در این نامه ادعا شده است : با توجه به دوره طولانی مدت نخست وزیری بنیامین نتانیاهو و با توجه به ماهیت عملیات حساسی که وی در طی سال‌ها با انجام آنها علیه کشورهای متخاصم با اسرائیل موافقت کرده، دفتر« تسویه حساب های خونین» بین آن کشورها و نخست وزیر سابق اسرائیل و خانواده اش همچنان باز است.

با آغاز به کار کابینه نفتالی بنت در ماه ژوئن گذشته، کمیته وزارتی مرتبط با امور دستگاه امنیتی عمومی رژیم صهیونیستی«شاباک» تصمیم گرفت مدت حفاظت از خانواده نتانیاهو از یکسال به شش ماه کاهش یابد و این مدت که از زمان پایان دوره نخست وزیری او شروع شده، حدود یک هفته دیگر تمام می شود.

یگان « ماگن» مسئولیت تامین امنیت کارکنان نخست وزیری رژیم صهیونیستی و همچنین همسر و فرزندان نخست وزیر این رژیم را برعهده دارد.

اما شخص نتانیاهو از پایان دوره نخست وزیری به مدت ۲۰ سال از حفاظت شدید و استفاده از خودروی زرهی با راننده بهره مند خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز