خشم پمپئو از توییت ظریف

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۸:۴۳
کد خبر: ۷۷۵۰۸۵
خشم پمپئو از توییت ظریف
وزیر امورخارجه آمریکا در توئیتر خود «ظریف» را به دروغ پراکنی متهم و اظهار کرد، آمریکا هرگز غذا و دارو را هدف تحریم‌های خود علیه ایران قرار نداده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا، در واکنش به صحبت های «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشومان، در صفحه توئیتر خود نوشت:

"شرم بر نیوزویک(NEWS WEEK) که به ظریف کمک کرد تا دروغ‌ پراکنی کند. حقیقت این است که آمریکا هرگز غذا و دارو را تحریم نکرده و چنین کاری نمی‌کند. تراکنش های مالی مرتبط با نیازهای بشر دوستانه از تحریم‌ها معاف هستند."

Screenshot_2018-11-12 Secretary Pompeo ( SecPompeo) Twitter

نیوزویک در گزارشی صحبت های پمپئو را منتشر کرد که گفته بود "ایران اگر می خواهد مردمش غذا داشته باشند، باید از آمریکا حرف شنوی داشته باشد."

DrpYdF-WsAAVICH

«محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان، در واکنش به گزارش خبرگزاری نیوزویک صحبت‌های پمپئو را جنایت علیه بشریت خواند و اظهار کرد: «ما فراموش نخواهیم کرد پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا آشکارا مردم ایران را به گرسنگی دادن تهدید کرد. این جنایت علیه بشریت است. آمریکا به دنبال تحمیل هوا و هوس خود به ایران است. او هم مانند پیشینیانش خواهد فهمید علی‌رغم تلاش‌های آمریکا، ایران نه‌ تنها تمامیتش را حفظ خواهد کرد، بلکه پیشرفت نیز خواهد کرد.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز