دیدار حجت‌الاسلام شهیدی با ایثارگران در کاشان

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۰:۵۵
کد خبر: ۷۸۲۰۴۴
دیدار حجت‌الاسلام شهیدی با ایثارگران در کاشان
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: ایثارگران آبرو و ذخیره انقلاب اسلامی هستند و همان‌طور که روزی به فرمان امام خمینی (ره) به جبهه‌ها رفتند، امروز نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش گروه گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید «محمدعلی شهیدی»، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز جمعه ۹ آذرماه در سفر به استان اصفهان با حضور در گلزار مطهر شهدای قمصر کاشان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای شهر قمصر ضمن تبریک ایام مبارک ماه ربیع  با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که به برکت خون شهدا و ایثارگران تا امروز حفظ شده است و وظیفه ما نیز پاسداری از این امانت است تا به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) رسانده شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارای روحیه بسیار بالا و خوبی هستند گفت: این توفیقی است که خداوند به شما عزیزان اعطا کرده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: توانایی و قدرت نظام جمهوری اسلامی و قرار داشتن آن در چهلمین سال خود با وجود تمام توطئه‌ها به برکت جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را توفیق بسیار بزرگی دانست و افزود: در ابتدای حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار مراجع عظام تقلید رفتم و به بنده فرمودند که حضور شما در بنیاد پاداشی است که به واسطه خدمت در نظام جمهوری اسلامی به شما داده شده است.

معاون رییس جمهور همچنین با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد سید رضا امیری نسب با بیان اینکه جانبازان ۷۰ درصد شهدای زنده هستند افزود: شما عزیزان هم اجر شهادت و هم اجر جانبازی را دارید و خانواده و به‌خصوص همسران شما نیز در این اجر سهیم هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد افزود: ایثارگران آبرو و ذخیره انقلاب اسلامی هستند و همان‌طور که روزی به فرمان امام خمینی (ره) به جبهه‌ها رفتند، امروز نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم دیدار مستمر با ایثارگران گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دستور مقام معظم رهبری است و وظیفه تمام مسئولین نیز اجرای این کار است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین با مادر شهیدان «محسن، جواد، علی اصغر و محمد رضا بارفروش» دیدار کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا توفیق الهی و ذخیره آخرت است و این خانواده ها فخر جامعه هستند و به روحیه این عزیزان غبطه می خوریم.

وی با اشاره به خاطرات دیدار رییس جمهوری با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: مسئولین از دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحیه مضاعفی برای خدمت می‌گیرند ضمن اینکه بنیاد حدود ۴۰۰ نفر از ایثارگران را به عنوان پیام آوران ایثار برای روایت فداکاری شهدا و ایثارگران سازماندهی کرده است.

معاون رییس جمهور با اشاره به عیادت خود از پدر شهید فهمیده گفت: روایت ایثارگری نوجوانانی مانند شهید فهمیده باید برای نسل جدید بیان شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جدید را وظیفه می‌داند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همچنین با حضور در منزل جانباز ۳۵ درصد مهدی کیوانی تأکید کرد: شهدا و ایثارگران بندگان برگزیده خداوند هستند و ما به حضور شما عزیزان در کشورمان افتخار می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز