معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:

ملت ایران قربانی تروریسم و افراط گرایی است

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۸:۲۵
کد خبر: ۷۸۵۰۸۴
ملت ایران قربانی تروریسم و افراط گرایی است
معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران قربانی تروریسم در جهان است و تاکنون تروریسم قربانیان زیادی از ملت ایران، گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مسعود خراسانی»، معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا)، درباره حادثه تروریستی چابهار گفت: حادثه تروریستی که متاسفانه منجر به به شهادت و مجروحیت برخی از هموطنانمان شده دنباله همان اقدامات تروریستی است که درطول این سالیان، ملت ایران را هدف قرار داده است.

وی افزود: در این حادثه تروریستی به مانند اقدامات تروریستی اخیر، شاهد اقدامات کور تروریستی بودیم که این امر نشان از استیصال دشمن در برابر جمهوری اسلامی و ملت ایران دارد.

خراسانی اظهار کرد:  ملت ایران قربانی تروریسم در جهان است و تاکنون تروریسم قربانیان زیادی از ملت ایران، گرفته است. حال آنکه گاهی سردمداران غربی که خود نقش حمایتی از این تروریست‌ها دارند ملت ایران را تروریسم می‌خوانند. این حادثه تروریستی سند دیگری است از اینکه ملت ایران قربانی تروریسم و افراط گرایی است.

وی بیان کرد: قطعا اهداف تروریست ها و حامیان غربی آنها با این اقدامات کور تروریستی به ثمر نخواهد رسید چنانکه در طول این سالیان این اقدامات نتوانسته در عزم ملت ایران و صفوف یکپارچه مردم خللی وارد کند. قطعا دستگاه های امنیتی و نظامی عوامل این حادثه و عقبه آنها را شناسایی کرده و پاسخ درخوری به این مزدوران و اربابان غربی آن ها خواهند داد.

وی با اشاره به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه گفت: با خانواده این شهدا و زخمی ها ابراز همدردی می کنیم و برای شهدای این حادثه غفران و رحمت الهی و برای زخمی ها شفای عاجل و برای بازماندگان آنان از درگاه الهی صبر مسئلت داریم.

نظر شما