میرسلیم در دیدار خانواده مرحوم حبیبی:

«محمدنبی حبیبی» ارادت زیادی به علما و روحانیت داشت/ بادامچیان: نسل جوان ما باید از مرحوم حبیبی الگو بگیرند

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۶:۴۳
کد خبر: ۸۱۷۸۴۳
«محمدنبی حبیبی» ارادت زیادی به علما و روحانیت داشت/ بادامچیان: نسل جوان ما باید از مرحوم حبیبی الگو بگیرند
دبیرکل، رئیس و جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با حضور در منزل مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی و دیدار با خانواده آن مرحوم یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سیدمصطفی میرسلیم»، ئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در این دیدار با بیان اینکه ما از مرحوم محمدنبی حبیبی ویژگی‌های اخلاقی زیادی سراغ داریم، گفت: آن مرحوم ارادت قلبی زیادی به علما و روحانیت داشت که آثار آن را تا همین اواخر یعنی در جریان برگزاری دوازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی شاهد بودیم.

وی ادامه دارد: من تمام مقاطع زندگی مرحوم حبیبی را از وزارت کشور تا آخرین روزهای زندگی او را که نگاه می‌کنم، می‌بینم که او نگذاشت لحظه‌ای از عمرش تلف شود. 

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما وقتی فشار آوردیم که ایشان مجددا برای دبیرکلی کاندیدا شود، او نمی‌پذیرفت ولی در نهایت و علیرغم میل باطنی‌اش این مسئولیت را قبول کرد.

در ادامه این دیدار اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نسل جوان ما باید از مرحوم حبیبی الگو بگیرند، گفت: حبیبی از آن انسان‌هایی بود که همواره سعی می‌کرد رضای امام زمان(عج) و ولایت برای او استوار باشد.

وی گفت: ما در 2 سال گذشته که در سخت‌ترین فشارهای مختلف بودیم، یکی از ویژگی‌های مرحوم حبیبی این بود که از میدان به در‌نمی‌رفت.

بادامچیان گفت: زمانی که ما به همراه مرحوم عسگراولادی تصمیم ‌گرفتیم جمعیت موتلفه اسلامی را گسترش بدهیم، فهرستی از افراد را تهیه کردیم و برای تائید نزد مقام معظم رهبری بردیم. رهبری در آن دیدار فرمودند من باید تک‌تک افرادی که می‌خواهید برای عضویت در موتلفه دعوت کنید را ببینم چراکه موتلفه اسلامی یک فرهنگ دارد و باید مراقب فرهنگ آن بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اولین نفر در آن فهرست آقای مهندس میرسلیم و دومین نفر هم مرحوم محمدنبی حبیبی بودند. رهبر انقلاب پس از مشاهده این لیست، فرمودند همه این افراد مورد تائید هستند.

وی تصریح کرد: ما باید مراقب باشیم و بدانیم که موتلفه اسلامی امانتی از طرف امام(ره) و ولی فقیه است که در اختیار ما قرار دارد..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز