تاکید روحانی بر تسریع در اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۸:۲۶
کد خبر: ۸۳۳۵۸۷
تاکید روحانی بر تسریع در اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک
رئیس جمهور بر تسریع در اجرای برنامه های دولت الکترونیک و تسهیل و بهبود خدمات دهی به مردم در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از تارنمای سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، در نشست بررسی وضعیت برنامه های سازمان اداری و استخدامی کشور به برخی کاستی ها و مشکلات نظام اداری اشاره کرد.

وی همچنین بر توجه خاص به بهبود وضعیت خدمات دهی به مردم، فراهم سازی امکان دسترسی سهل و کم هزینه مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و همچنین تسریع در اجرای پروژه های دولت الکترونیک تاکید کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: باید «با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های مسئول، برنامه زمان بندی روشنی برای استقرار نهایی این سامانه ها تعیین و اجرایی شود».

دکتر روحانی بر لزوم ساماندهی تشکیلات اضافی و غیرضروری در طول برنامه ششم تاکید و سازمان اداری و استخدامی کشور را مامور کرد با هدف تقویت عملکرد مدیران جوان و زن نسبت به طراحی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز آنها اقدام کند، تا با تقویت توانمندی و مهارت این دسته از مدیران، برنامه جوانگرایی در بخش مدیریت با موفقیت دنبال شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این نشست، گزارشی از نحوه اجرای برنامه اصلاح نظام اداری و محورهای ابلاغی رئیس جمهوری را ارائه کرد.

جمشید انصاری برخی دستاوردهای مرتبط با کوچک سازی دولت، توسعه دولت الکترونیک، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و افزایش سهم جوانان و زنان در مدیریت کشور را تشریح کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور چهارشنبه گذشته (21 فروردین) با رئیس جمهوری دیدار کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز