در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو؛

سنایی: نیروهای مسلح نقش ارزنده ای در مبارزه با تروریسم داشته است

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۰:۴۹
کد خبر: ۸۳۶۰۴۸
سنایی: نیروهای مسلح نقش ارزنده ای در مبارزه با تروریسم داشته است
مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفارت ایران در مسکو با حضور بیش از نفر از وابستگان نظامی ، شخصیتها و مقامات دولتی و نمایندگان و مسئولین پارلمان های فدراسیون روسیه برگزار شد .
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در این مراسم «مهدی سنایی» سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه در سخنانی ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سه محور اصلی قدرت ج.ا.ایران هستند  و نیروهای مسلح ج اسلامی همواره خواهان صلح و آرامش  بوده و نقش ارزنده ای در مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات در منطقه  داشته اند.

وی همچنین با اشاره به اقدام غیر منطقی و غلط آمریکا در تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور این موضوع را کنار سایر اقدامات این کشور،  صلح و ثبات منطقه را تهدید می کند.

مهدی سنایی همچنین اظهار داشت فعالیتهای نظامی و موشکی ایران صرفا بازدارنده و صلح آمیز  است و ایران در زمینه تقویت بنیه دفاعی خود و دفاع از حاکمیت کشور هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

سنایی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به  روابط دوستانه و حسنه ایران و روسیه اظهار داشت همکاریهای دفاعی دو کشور را در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی در منطقه می باشد. 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز