حدود ۵۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۳:۴۳
کد خبر: ۸۴۹۰۶۹
حدود ۵۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت شد
۵۴ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ برای طرح های عمرانی پرداخت شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یکصد و سی امین جلسه نهاد تعامل با حضور «محمدباقر نوبخت»، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، و «حمید رضا عدل»، معاون فنی، زیر بنایی و تولیدی، روسا و معاونان امور مرتبط این سازمان و نمایندگان تشکل های فنی و حرفه ای در محل این سازمان برگزار شد .

محمد باقر نوبخت در این جلسه اعلام کرد: در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۵۴ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان برای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای از سوی دولت پرداخت شده است و از این رقم حدود ۲۱ هزار و ۶۷۳ میلیارد تومان به صورت نقدی پرداخت شده و در حدود ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هم از طریق اسناد خزانه پرداخت شده است.

نوبخت با بیان اینکه حداقل ۳۵ هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به بخش غیر دولتی را از طریق اسناد تسویه و به وسیله تهاتر پرداخت کرده ایم، تصریح کرد: رشد بودجه جاری سال ۱۳۹۷ نسبت به سال ۱۳۹۶ به میزان ۱۳ درصد است، اما در بودجه عمرانی این افزایش ۳۰ درصد بوده است.

 نوبخت اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۳۹۸ هم به امید خداوند این رویه استمرار داشته یاشد و افزود: تاکنون ۶۷ هزار ملیارد تومان اوراق مالی اسلامی بدون حتی یک روز تأخیر باز پرداخت شده است و باقی مانده آن نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ تادیه خواهد شد.

در این جلسه سید جواد قانع فر رییس امور نظام فنی، اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از پیش نویس دستورالعمل نحوه جبران نوسان های نرخ ارز در پیمان های فاقد تعدیل ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز