سردار حاجی‌زاده:

آمریکا جسارت تجاوز به ایران اسلامی را ندارد

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۹:۳۴
کد خبر: ۸۶۲۸۳۰
آمریکا جسارت تجاوز به ایران اسلامی را ندارد
فرمانده هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه آمریکا و هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد، گفت: یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهپاد عمل کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: در قضیه انهدام پهپاد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند.

وی ادامه داد: یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهپاد عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: اگر هر یگان دیگری هم در منطقه قرار داشت، همین کار هوافضای سپاه را انجام می‌داد.

فرمانده هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها طبق معمول به هشدارهای فرماندهان و مسئولان کشور ما توجهی نکردند و آن را رجز خوانی تلقی می‌کردند، آنها تصور اینکه همچنین اقدامی انجام شود را نداشتند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها توانایی این کار را برای ایران قائل نبودند، افزود: ما به قانون عمل کردیم، باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه از این به بعد هم به وظایف خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: مشکل اصلی الان کشور جنگ اقتصادی است، همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شویم که مشکلات مردم را حل کنیم.

وی ادامه داد: مباحث جنگ نظامی و سایه جنگ توسط غرب ساخته و پرداخته شده چراکه چنین اراده‌ای در دشمن وجود ندارد و الان هم بر همه این قضیه ثابت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز