در تهران؛

همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۵:۰۲
کد خبر: ۸۶۷۹۰۲
همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور برگزار می‌شود
همایش سه روزه استانداران، معاونین سیاسی- امنیتی و اجتماعی مدیران کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و فرمانداران سراسر کشور در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ تیر ماه ۹۸ در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همایش سه روزه استانداران، معاونین سیاسی- امنیتی و اجتماعی، مدیران کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و فرمانداران سراسر کشور با هدف ارتقاء سطح آگاهی مجریان انتخابات و ایجاد هماهنگی لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند و سالم سال جاری در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ تیرماه ۹۸ در تهران برگزار می شود.

حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور در خصوص برگزاری این همایش اظهار داشت: در نخستین روز، همایش کمیسیون های سیاسی، امنیتی، حقوقی، اجرایی انتخابات، اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، بازرسی و حراست و استعلامات برگزار خواهد شد.

طی دو روز آینده همایش، معاونین وزیر و روسای مراکز و مدیران کل وزارتخانه به همراه دبیران کمیسیون ها گزارشی از برگزاری کمیسیون های تخصصی را به مدعوین ارائه می کنند و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ خواهند داد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: در روز پایانی همایش، علاوه بر برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در حضور وزیر کشور، همایش با سخنرانی وی پایان می یابد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین میهمانان ویژه ای جهت سخنرانی در این همایش حضور می یابند.

نظر شما