یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاح طلبان داعیه استعفای روحانی را ندارند/ صوفی یک نفر است و درد خود را دارد/ بیشترین تمرکز اصلاح‌طلبان باید انتخابات ۹۸ مجلس باشد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۵:۲۳:۳۶
کد خبر: ۸۷۱۳۵۴
اصلاح طلبان داعیه استعفای روحانی را ندارند/ صوفی یک نفر است و درد خود را دارد/ بیشترین تمرکز اصلاح‌طلبان باید انتخابات ۹۸ مجلس باشد
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان بیشترین حمایت را از آقای روحانی دارند و آقای صوفی یک نفر است و همه اصلاح‌طلبان نیست.

«اشرف بروجردی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره برخی اظهارنظرها در مورد دولت روحانی و استعفای رئیس جمهور، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: این اقدام نه به صلاح کشور است و نه آقای روحانی فردی است که بخواهد چنین اقدامی را در شرایط اجتماعی و سیاسی فعلی کشور انجام دهد که در واقع به عنوان بزرگترین ضربه به کلیات نظام باشد. آقای روحانی جزو کسانی است که همواره دلسوز این کشور است و نمی‌تواند اقدام به استعفا کند و به اصطلاح شرایط را بدتر از آنچه که هست، کند.

رئیس کتابخانه ملی ایران افزود: اینکه گفته می‌شود اصلاح‌طلبان داعیه این بحث را دارند این‌گونه نیست چراکه اصلاح‌طلبان بیشترین حمایت را از آقای روحانی دارند. آقای صوفی درد خود را دارد و یک نفر است. بنابراین این یک نفر همه اصلاح طلبان نیست که بخواهیم این سخنان را به پای اصلاح طلبان بگذاریم. بنابراین این که اصلاح طلبان در پی این هستند که آقای روحانی استعفا دهد را رد می کنم. در حالی که تاکنون بیشترین حمایت، دفاع و  مقاومت از سوی اصلاح طلبان بوده تا به آقای روحانی کمک کنند تا از این معبر به خوبی عبور کند اما مشکلات بسیاری وجود دارد. علاوه بر این، آقای روحانی نیز به بعضی از خواسته‌های اصلاح‌طلبان ممکن است کم توجهی کند اما این بدین معنا نیست که ایشان بخواهد به تقابل با اصلاح‌طلبان اقدام کند یا اینکه اصلاح طلبان بخواهند مقابل رئیس جمهور قرار گیرند. اصلاح‌طلبان حامی روحانی هستند و هم در انتخابات در دوره دوم و هم در شرایط فعلی بیشترین حمایت را از وی داشته‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: بیشترین همت و تلاش ما باید بهبود شرایط مجلس باشد و اینکه برای آینده نیز وفاقی ایجاد شود که یک گزینه کاملا مطلوب برای همه انتخاب شود تا همگان در پشت آن قرار گیرند و در نتیجه انتخابات نیز به خوبی رو به جلو حرکت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز