در پی افشاگری الجزیره علیه بحرین؛

تهدید امارات به افشاگری علیه قطر!

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۰:۱۱
کد خبر: ۸۷۱۷۱۶
تهدید امارات  به افشاگری علیه قطر!
وزیر مشاور در امور خارجه امارات، یک روز پس از انتشار گزارش افشاگر الجزیره درباره ارتباط بحرین با القاعده، قطر را مورد هجمه قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت که استراتژی قطر بر برنامه‌های تلویزیونی که تنها مردم خودش، مخاطبش هستند، متکی است.

قرقاش در صفحه توئیتر خود، قطر را به افشاگری تهدید کرد و نوشت: «جای دلسوزی دارد که استراتژی دوحه بر برنامه‌های تلویزیونی تکیه دارد که تنها مخاطب آن مردمش هستند، دلسوزی باید کرد چرا که خانه قطر از شیشه است و تاریخ آن مملو از چیزهایی است که باید مخفی شود، رویکرد عاقلانه این است که بحران حل شود اما چیزی که ما می‌بینیم بچه‌بازی سیاسی ، یاوه‌گویی رسانه‌ای و هدر داد حاکمیت و اموال است».

بحران میان قطر و چهار کشور عربستان، بحرین، امارات و مصر از پنجم ژوئن ۲۰۱۷ (خرداد ۱۳۹۶) آغاز شده و از آن تاریخ به بعد کشورهای یاد شده، دوحه را در محاصره قرار داده‌ و روابط خود را با آن قطع کرده‌اند.

این سخنان مقام اماراتی در حالی است که شبکه الجزیره یکشنبه شب، از یک طرح مخفیانه درباره همکاری سازمان اطلاعات بحرین در سال ۲۰۰۳ با سازمان تروریستی القاعده خبر داد که هدفش ترور رهبران معارض در این کشور و همچنین عملیات تروریستی در ایران بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز