در گفتگو با برنا مطرح شد؛

واکنش «فاطمه سعیدی» به احتمال وزیر شدنش/ سعیدی: این درخواست جامعه زنان است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۵:۰۳:۴۸
کد خبر: ۸۷۲۷۳۴
واکنش «فاطمه سعیدی» به احتمال وزیر شدنش/ سعیدی: این درخواست جامعه زنان است
«فاطمه سعیدی» در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی برنا مبنی بر اینکه آیا شما گزینه پیشنهادی آموزش و پروش هستید؟ گفت: این موضوع درخواست بانوان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا؛ «سیدمحمد بطحائی»، بعد از استعفای «علی‌اصغر فانی» در دولت اول حسن روحانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد. او در همان اواخر دولت اول روحانی به عنوان سرپرست این وزارتخانه باقی ماند و در دولت دوم به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پروش از سوی روحانی به مجلس معرفی و پس از اخذ رای اعتماد به عنوان وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

«محمد بطحایی» در همان دو سال اول در وزارت خانه خود فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت و چندین بار پایش به مجلس برای استیضاح با دلایل متعدد کشیده شد و هر بار نمایندگان امضای خود را پس گرفته و استیضاح منتفی می‌شد.

در  16خرداد 1398 خبر استعفای وزیر آموزش و پرورش رسانه‌ای شد و دلیل آن در ابتدا، عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان و ناکامی در رتبه‌بندی معلمان در سال جاری عنوان شده بود اما بعد دلیل دیگری مطرح شد، آن هم ثبت‌نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی. یک روز بعد، رییس جمهور با استعفای بطحایی موافقت کرد و پس از 3 روز  سیدجواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

حال چندین گزینه احتمالی برای وزارت آموزش و پرورش در بین رسانه‌ها مطرح شده که در  این بین، اسم «فاطمه سعیدی»، نماینده مردم تهران، توجهات را به خود جلب کرده که آیا سُکان‌دار وزارت آموزش و پرورش، خواهد بود یا خیر؟

«فاطمه سعیدی» درپاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی برنا مبنی بر اینکه آیا شما گزینه پیشنهادی آموزش و پروش هستید؟ گفت: این موضوع درخواست بانوان و فعالین سیاسی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع فقط درخواست خانم‌های مجلس است؟ گفت: نه؛ این در خواست جامعه زنان است.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد بیش از این صحبت نخواهم کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز