در پی خبرسازی‌های جریان موسوم به بهاری‌ها؛

جریانی که به زن و فرزندش رحم نکند به وقت قدرت با مخالفانش چه خواهد کرد؟!/ احمدی‌نژاد هنوز هم برای مصلحت کشور و نظام تصمیم می‌گیرد!

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۴:۵۵:۲۳
کد خبر: ۸۷۳۳۹۳
جریانی که به زن و فرزندش رحم نکند به وقت قدرت با مخالفانش چه خواهد کرد؟!/ احمدی‌نژاد هنوز هم برای مصلحت کشور و نظام تصمیم می‌گیرد!
جریان موسوم به بهاری‌ها اخیرا برای چهره شدن دست به هر کاری می‌زنند. آنها پس از مدتی در سایه بودن از سایه خارج شده‌اند و تلاش می‌کنند از شرایط اقتصادی کشور در شرایط تحریم به نفع خود سوءاستفاده کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ جریان موسوم به بهاری‌ها اخیرا برای چهره شدن دست به هر کاری می‌زنند. آنها پس از مدتی در سایه بودن از سایه خارج شده‌اند و تلاش می‌کنند از شرایط اقتصادی کشور در شرایط تحریم به نفع خود سوءاستفاده کنند. محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت معجزه هزاره سوم، اخیرا به مناسبت‌های گوناگون سخنرانی می‌کند. از سخنرانی‌هایش در حسینیه علی اصغر در حوالی صادقیه گرفته تا سخنرانی اخیرش در روستای رودبست بابلسر. همه اینها نشان می‌دهد احمدی‌نژاد و جریان موسوم به او تلاش می‌کنند به نوعی عامل التهاب آفرینی در کشور باشند و یا خیز بلندی برای انتخابات در سال انتخاباتی بردارند.

هر چند هر بار به وی گفته می‌شود سخنرانی‌اش غیرقانونی است اما او همچنان اصرار داشت که سخنرانی کند. هنگام ورود به مازندران جریان موسوم به بهار بلافاصله خبرهایی از استقبال گرم از او را منتشر کردند که بلافاصله از سوی مسئولان استانداری تکذیب شد. خبرهایی دروغ تا بگویند هنوز ما محبوب مردمیم! اما مردم تماشا می‌کنند چگونه به چنین فردی رای داده‌اند و چگونه 8 سال ویرانه، تحویل دولت بعدی داده است و در حال حاضر هم هیچ‌کس نمی‌تواند از سخنرانی‌های او جلوگیری کند. حتی او در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصلحت مردم و کشور را تعیین می‌کند! هر چند گفته می‌شود در مجمع نیز منزوی است اما به راستی به چه و چه کسانی دلگرم هستند؟!

حتی یاران او در زندان اوین نیز بیکار نیستند و به سخن پراکنی‌های خود می‌پردازند. اخیرا شنیده شد رحیم مشایی، یار غار احمدی‌نژاد بینایی خود را از دست داده است!

به نظر می‌رسد یاران احمدی‌نژاد، عادت به زندان و تاریکی آن ندارند و به هر بهانه‌ای تلاش دارند خود را از بند زندان برهانند. از اعتصاب غذا گرفته تا از دست دادن بینایی و غیره. گویا فراموش کرده‌اند که هم خودشان و هم حامیان آنها باید پاسخگوی اقدامات دولت نهم و دهم باشند چراکه تحمل مخالف را نداشتند اما اکنون کشور را به سمت سقوط کشاندند و میراث اقدامات نابخردانه خود را بر دوش دولت بعدی گذاشتند و اکنون از خواب زمستانی بیدار شده‌اند و در شرایط جنگ اقتصادی به فکر مردم و کشور افتاده‌اند. کسانی که دستاوردشان شش قطعنامه شورای امنیت بود، دم از مذاکره با آمریکا سخن می‌گویند. تا جایی که احمدی‌نژاد در مصاحبه با نیویورک تایمز، ترامپ را مرد عمل می‌داند! او که از ترامپ گله‌مند بود چرا جواب نامه‌هایش را نمی‌دهد! شاید فقط می‌خواهد نامش را از زبان ترامپ بشنود! در حالی که چهره سوخته‌ای برای جهان و رسانه‌هاست.

این دست و پا زدن‌های جریان احمدی‌نژادی به اینجا ختم نمی‌شود. خبر سکته مغزی حمید بقایی، معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد، در اوین درحالی منتشر شد که از سوی رئیس سازمان زندان‌ها بلافاصله تکذیب شد. به گفته علی‌اصغر جهانگیر قرار بود حمید بقایی پس از گذراندن مرخصی 8روزه، خود را یکشنبه یعنی 30 تیرماه به زندان معرفی کند. بنابراین در زمانی که مرخصی پایان یافته این خبر توسط عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد، در توییتر منتشر شد که  همچنان مورد تردید و ابهام است.  

عبدالرضا داوری که خود نیز در ماه‌های اخیر شایعه دو همسره شدنش در رسانه‌ها منتشر و خبر سکته قلبی‌اش رد شد، گویا وظیفه خبرسازی از این جریان را برعهده دارد. «الف - س»، همسر عبدالرضا داوری، در توییت‌های خود به داوری و جریان احمدی‌نژاد حمله کرد و گفته همسر او در دام زنی افتاده که او را حتی از دادن هزینه‌های زندگی به همسر و فرزندانش باز داشته است! این خبر در حالی منتشر شد که ماجرای نجفی و میترا استاد از سوی اصولگرایان دستاویزی برای حمله به دولت روحانی و اصلاح‌طلبان شده بود.

بنابراین از این گروه هر چه فکر کنیم بر می‌آید چراکه بنابر توییت‌های همسر عبدالرضا داوری، جریانی که با زن و فرزند خود چنین می‌کند به وقت قدرت با مخالفانش چه خواهد کرد؟!

این سخنان را همسر فردی مطرح می‌کند که خود در دل این جریان بوده اما باید گفت این خانم بسیار دیر به این نتیجه رسیده چراکه این جریان و دولت منتسب آن، از هیچ تلاشی برای سرکوب مخالفان و سرپوش گذاشتن بر فسادهای خود دریغ نکرده‌اند.

نظر شما