در صحن علنی مجلس؛

تذکرات نمایندگان به مسئولان دولتی کشور قرائت شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۱:۱۳
کد خبر: ۸۹۳۳۹۳
تذکرات نمایندگان به مسئولان دولتی کشور قرائت شد
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی در صحن علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و ۱۰۴ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر دادگستری و رئیس جمهور بر لزوم تمکین و رعایت اصل تفکیک قوا و استقلال قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده های مهم مفاسد اقتصادی به ویژه پرونده فساد ارزی تاکید کردند.

ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ضرورت پرداخت یارانه مراکز توانبخشی غیردولتی براساس نرخ سال ۹۸ و جلوگیری از تعطیلی این مراکز تذکر داد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزرای اقتصاد، تعاون و صمت مبنی بر تسریع در حل مشکلات کارگران شرکت هپکو اراک و  روح الله حضرت پور طلاتپه نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی برای تسریع در پرداخت خسارات ناشی از طوفان به کشاورزان منطقه تذکر داد.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت مبنی بر لزوم پیگیری لازم برای تامین و توزیع دارو برای درمان معتادان تذکر داد.

اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش به وزیر راه و شهرسازی برای علت عدم پیشرفت طرح های راه روستایی از جمله جاده رحیم آباد به گرماب دشت و چمخاله به رودسر چیست؟ تذکر داد.

شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات درباره لزوم ارائه گزارش درخصوص وجود یا عدم وجود پارازیت ها و علت پایین بودن سرعت اینترنت در قیاس با سایر کشورها به مجلس تذکر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر و اعضای مجمع نمایندگان تهران به رئیس جمهور درباره لزوم پرداخت مبلغ تعیین شده برای بیمه قالیبافان که تاکنون هیچ اعتباری تخصیص داده نشده است تذکر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز