همتی:

اولویت بانک مرکزی تقویت سامانه های نظارتی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۵:۵۲
کد خبر: ۸۹۹۹۸۸
اولویت بانک مرکزی تقویت سامانه های نظارتی است
رییس کل بانک مرکزی از نظارت و کنترل بخش های ارزی و ریالی از طریق سامانه های جدید، اصلاح نظام کارمزد در سیستم بانکی کشور، نظارت بر شرکت های پرداخت الکترونیک و تقویت سیستم بانکداری متمرکز به عنوان انتظارات خود از معاون فناوری های نوین جدید بانک مرکزی نام برد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همتی در مراسم تودیع و معارفه معاونان فناوری های نوین سابق و جدید این بانک با ابراز رضایت از عملکرد مهندس ناصر حکیمی گفت: در یک سال و نیم گذشته اقدامات مهمی در حوزه فناوری های نوین بانکی انجام شد که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحولات در لایه های مدیریتی طبیعی است، افزود: انتخاب دکتر محرمیان به هیچ عنوان به معنای نفی خدمات مهندس حکیمی نیست و کماکان از تجربیات و توانمندی ایشان بهره خواهیم برد.

همتی ادامه داد: در این حوزه به دنبال یک نیروی تازه نفس بودیم که از زوایای جدید به موضوع نگاه کند که خوشبختانه دکتر محرمیان دارای تخصص علمی و اجرایی لازم است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: با توجه به آرامش حاکم بر بازار ارز، پیگیری سایر اولویت ها بویژه راه اندازی عملیات بازار باز و نظارت بر نظام بانکی و تراکنش ها از طریق سامانه های نظارتی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

وی تصریح کرد: درخصوص تقویت کارآمدی و بروزرسانی سامانه های نظارتی بویژه در زمینه پولشویی و دسته بندی تراکنش های بانکی، امیدوارم که این سامانه ها به زودی تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز