حمله تند پلوسی به فحاشی های ترامپ

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۴:۰۰:۲۴
کد خبر: ۹۱۰۸۴۴
حمله تند پلوسی به فحاشی های ترامپ
"نانسی پلوسی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد یکشنبه با انتقاد از ادبیات گستاخانه و بی ادبانه "دونالد ترامپ" در سخنرانی مبارزات انتخاباتی گفت: ترامپ در سخنانش هیچ عفت کلامی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روزنامه گاردین، پلوسی گفت: رئیس جمهوری آمریکا درحالی در سخنرانی های انتخاباتی از کلمات و جملات بسیار بی ادبانه و گستاخانه استفاده می کند که وی هیچ اهمیتی نمی دهد که کودکان به این سخنرانی های گوش می دهند.

ترامپ روز شنبه در سخنانی بی ادبانه "جو بایدن" را به چاپلوسی از باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا متهم کرد.

ترامپ که هم اکنون به شدت تحت فشار دموکرات ها در مورد افشای مکالمه تلفنی خود با رئیس جمهوری اوکراین قرار دارد، برای فرار رو به جلو به استفاده از ادبیات زشت و زننده علیه رقبای خویش روی آورده است.

رئیس جمهوری آمریکا در طول یک سال گذشته سابقه بسیار تلخی در مورد توهین و ادبیات گستاخانه علیه جو بایدن، مهاجران سومالی و "الهام عمر" نماینده مجلس نمایندگان امریکا دارد.

گفته می‌شود ترامپ در این تماس تلفنی در روز ۲۵ جولای (سوم مهرماه) او را برای تحقیقات فساد از کسب و کار خانوادگی جو بایدن تحت فشار قرار داده است.

افشاگری که گفته می‌شود یک افسر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است با تنظیم شکوائیه‌ای علیه ترامپ ، او را به سوءاستفاده از قدرت، استفاده از امکانات دولتی برای پیشبرد اهداف شخصی و دعوت از یک کشور خارجی جهت دخالت در مسائل داخلی آمریکا متهم کرده است.  

نظر شما