با صدور پیامی؛

وزیر اطلاعات هفته وحدت را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۷:۰۱
کد خبر: ۹۲۳۰۱۱
وزیر اطلاعات هفته وحدت را تبریک گفت
وزیر اطلاعات با صدور پیامی با تبریک هفته وحدت گفت: با وحدت و همدلی روزافزون مردم مسلمان کشورمان، شاهد پیشرفت بیشتر کشور در پرتو امنیت پایدار جامعه اسلامی و شاهد دنیایی آکنده از عطوفت، رأفت و مهربانی باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی»، وزیر اطلاعات، روز دوشنبه در این پیام تصریح کرد: قرآن کریم به ما درس اتحاد را می‌آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره‌مند شویم.

وی در این پیام عنوان کرد: حضرت امام خمینی (رحمت الله تعالی) با درایت و تدبیری دوراندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی، و با اعلام ایام سالروز ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (صلوات الله علیه) بنام "هفته وحدت"، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند تا ما مسلمانان در تمامی مسائل پیش رو در جهان اسلام، طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهیم.

وزیر اطلاعات فرا رسیدن ایام ولادت مسعود و فرخنده حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (علیه السلام) را که نوید خوش همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی است، را به محضر باسعادت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای بزرگوار اهل تشیع و تسنن، هموطنان عزیز و عموم مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر پهنه گیتی تبریک و تهنیت گفت.

علوی در این پیام پیروزی روزافزون سپاه اسلام را بر لشکریان کفر و الحاد از درگاه باری تعالی مسالت کرد و افزود: ان شاءالله با وحدت و همدلی روزافزون مردم مسلمان کشورمان، شاهد پیشرفت بیشتر کشور در پرتو امنیت پایدار جامعه اسلامی و شاهد دنیایی آکنده از عطوفت، رأفت و مهربانی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز