در فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران؛

نهاوندیان اهداف سفر به استان کردستان را تشریح کرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۴:۰۴
کد خبر: ۹۲۴۲۱۲
نهاوندیان اهداف سفر به استان کردستان را تشریح کرد
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به منظور بررسی روند سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و رونق تولید در استان کردستان، وارد سنندج شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، محمد نهاوندیان روز چهارشنبه با استقبال مسئولین ارشد استانی وارد فرودگاه سنندج شد و در بدو ورود، درباره اهداف این سفر به خبرنگاران، گفت: در جریان این سفر طرح‌های سرمایه‌گذاری و گام‌هایی که در راستای رونق تولید در استان برداشته شده، طی بازدیدها و جلساتی با فعالان اقتصادی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: با توجه به سرعت گرفتن طرح‌های بازآفرینی شهری در کشور از آنجایی که اجرای این طرح در استان کردستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، طی بازدیدها و جلساتی اجرای این طرح مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نهاوندیان خاطر نشان کرد: تسهیل و رفع موانع تولید از دیگر اهدافی است که در این سفر پیگیری خواهیم کرد و با توجه به اینکه مدیران بانکی نیز در سفر حضور دارند از نزدیک مسایل اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته و چنانچه موانع و مشکلاتی وجود داشته باشد، برطرف خواهد شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به سنندج با حضور در محله قدیمی و بافت فرسوده آغه زمان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با توضیحات مسئولین شهری در جریان روند بازسازی و بهسازی محله آغه‌زمان و کاروانسرای رشیدی سنندج و مزیت‌های  ایجاد شده به واسطه این بهسازی قرار گرفت.

 نهاوندیان همچنین از بافت تاریخی چهار باغ بازدید کرد و با گزارش مسئولین شهری از برنامه‌های تبدیل آن به باغ کتاب مطلع شد.

وی در بازدید از این بافت‌های تاریخی و قدیمی بر ضرورت حفظ هویت تاریخی و فرهنگی در اجرای این نوع پروژه‌ها تأکید کرد.

 

نظر شما