نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به رهبری

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۲:۴۱
کد خبر: ۹۲۶۴۳۵
نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به رهبری
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با اشاره به دیدار روز گذشته ایشان با فعالان اقتصادی تاکید کرد: از رهنمودهای آن رهبر فرزانه اظهار امتنان کردیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با اشاره به دیدار روز گذشته ایشان با فعالان اقتصادی تاکید کرد: از رهنمودهای آن رهبر فرزانه اظهار امتنان نموده و اطمینان ‌می‌دهم که با اهتمام مضاعف نسبت به تحقق این آرمان‌ها اقدام خواهیم کرد.

در این نامه آمده است: این سازمان با اتکال به الطاف الهی و در پیروی از فرمان حضرت‌عالی در آذر ماه ۱۳۹۷ با یک‌سال تلاش شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی این سازمان و گروه‌های متعددی از متخصصین، اندیشمندان و قابلیت‌های موجود در دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌های فعال در این حوزه و نیز دستگاه‌های اجرایی،‌ طرح اصلاح ساختاری بودجه و نقشه راه آن را آماده نموده و حسب تأکید حضرت‌عالی در موعد مقرر به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه تقدیم کرده ‌است.

پس از تقدیم طرح اصلاح ساختار به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه،‌ جزئیات این طرح به صورت مستمر بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به آن شورای محترم ارائه شد که به ترتیب اولویت در حال بررسی است.

با تشکر فراوان از دغدغه و حمایت‌های حضرت‌عالی در خصوص اصلاحات ساختاری بودجه، ‌به پیوست گزارش این طرح تقدیم حضورتان می‌گردد/ همچنین مراتب آمادگی خود و همکارانم را جهت ارایه این طرح در محضر شریف حضرت‌عالی اعلام می‌دارم.

 

نظر شما