فعال سیاسی اصلح طلب:

برای مبارزه با فساد در انتخابات شرکت می‌کنم/ ترکیب مجلس یازدهم مانند مجلس دوم می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۹:۳۳
کد خبر: ۹۳۲۰۷۸
برای مبارزه با فساد در انتخابات شرکت می‌کنم/ ترکیب مجلس یازدهم مانند مجلس دوم می‌شود
فعال سیاسی اصلح طلب گفت: از آنجایی که معتقدم هر جا فساد رسوخ پیدا کند در آنجا مشکلات زیادی وجود دارد لذا در مسیر مبارزه با فساد، سلامت مالی دستگاه‌های اجرایی و دیگر دستگاه‌های کشور اقدام خواهم کرد.

«محمدرضا راه چمنی»، فعال سیاسی اصلح طلب، در خصوص علت ثبت‌ نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: احساس کردم مجلس به افراد باتجربه‌ای که کار اجرایی کرده باشند و هم سابقه نمایندگی داشته باشند، نیاز دارد. بنابراین احساس وظیفه شرعی دانستم که این دوره از حوزه تهران نامزد بشوم.

او در رابطه با برنامه های انتخاباتی خود تصریح کرد: باتوجه به اینکه در دولت خاتمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور بودم، در مجلس از حقوق شهروندی دفاع خواهم کرد. در راستای دفاع از محرومین جامعه ضمن پیشنهاد طرح هایی به نفع آنها، به لوایح و طرح هایی که به نفع محرومین مطرح می‌شوند، رأی خواهم داد.

او در ادامه افزود: از آنجایی که معتقدم هر جا فساد رسوخ پیدا کند در آنجا مشکلات زیادی وجود دارد لذا در مسیر مبارزه با فساد، سلامت مالی دستگاه‌های اجرایی و دیگر دستگاه‌های کشور اقدام خواهم کرد و در این راه به دنبال تصویب طرح  و ایده ها، هستم.

راه چمنی با اشاره به اینکه هم اکنون دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی است و همزمان نیز مدیر مسئول روزنامه اسرار است، تصریح کرد:  ما برای معیشت جامعه تلاش خواهیم کرد.

او اظهار کرد:  جود نماینده‌های مجرب و باتجربه می‌تواند به احیای قدرت مجلس کمک کند.

راه چمنی در ارزیابی عملکرد مجلس دهم عنوان کرد: با وجود اینکه مجلس دهم کارهای خوبی کرده، طبیعتا نقطه ضعف‌هایی هم داشته است. در مجموع مجلس دهم مانند بقیه مجلس‌ها در کنار اقدامات مثبتی که انجام داده، یک سری ضعف‌هایی هم داشته که می‌توانست، بهتر از این کار کند.

این فعال سیاسی در خصوص ترکیب مجلس یازدهم تصریح کرد: با ثبت نام نمایندگان دوره های گذشته، به نظر می رسد ترکیب مجلس آینده ترکیبی مانند مجلس دوم دارد. 

راه چمنی در پایان گفت: هیچ وقت مجلس یازدهم مجلس اکثریت قاطع با یک فراکسیون نخواهد بود بلکه مخلوطی از فراکسیون‌های سیاسی مختلف خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز