رییس کمیته روابط بین المللی مجلس جمهوری آذربایجان:

باکو به هیچ ساز و کار تحریم علیه همسایگان خود نخواهد پیوست

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۸:۵۱
کد خبر: ۹۴۰۱۹۲
باکو به هیچ ساز و کار تحریم علیه همسایگان خود نخواهد پیوست
باکو - ایرنا – " صمد سید اف " رییس کمیته روابط بین المللی مجلس ملی جمهوری آذربایجان گفت: دولت باکو به هیچ ساز و کار تحریم علیه همسایگان خود نخواهد پیوست.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری "حقین. آذ "، سیداف با اشاره به این که جمهوری آذربایجان در سطح  بین المللی و منطقه ای سیاست صلح آمیز را در پیش گرفته است، گفت : این سیاست در وهله اول شامل روابط دوستانه و متقابل مفید با همسایگان خود از جمله جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی افزود : ما بارها در دیدار با شرکای غربی خود سیاست جمهوری آذربایجان در منطقه را در میان گذاشته ایم و باکو به هیچ ساز و کار تحریمی علیه همساییگان خود نخواهد پیوست.

این مقام پارلمانی جمهوری آذربایجان با اشاره به این که اقدامات آمریکا در مورد اعمال تحریم های اقتصادی با قوانین و موازین بین المللی مطابقت ندارد، افزود: تصمیمات آمریکا در شرایط فعلی که در حیات سیاسی این کشور روی می دهد، خارج از هرگونه منطق  می باشد.

سید اف افزود: دولت باکو سیاست پیگیرانه و سنجیده ای را در پیش گرفته و بنا بر این تقویت روابط و حسن همجواری با  همسایگان خود در منطقه را ادامه خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز