غریب آبادی خبر داد؛

کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع مخدر در کشور در سال ۲۰۱۹

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۰:۳۸
کد خبر: ۹۵۴۸۶۶
کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع مخدر در کشور در سال ۲۰۱۹
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، از کشف و ضبط بیش از 814 تن انواع موادمخدر در کشور در سال 2019 خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «کاظم غریب آبادی»، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، گفت: با تلاش و از جان گذشتگی سربازان و ماموران نهادهای انتظامی و امنیتی کشورمان در مرزها و داخل کشور، طی سال 2019 میلادی 814477 کیلوگرم انواع مختلف موادمخدر کشف و ضبط شد که بیشترین میزان، مربوط به تریاک با 656258 کیلوگرم می باشد. میزان کشف و ضبط سایر مخدرهای دیگر، عبارتند از: هروئین 17414 کیلوگرم، مرفین 18185 کیلوگرم، حشیش 73928 کیلوگرم، و شیشه 13570 کیلوگرم.

سفیر و نماینده دائم کشورمان همچنین اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر کشورمان در سال 2019، 2319 درگیری مسلحانه با قاچاقچیان داشته اند که منجر به انهدام و متلاشی شدن 1886 باند و شبکه ترانزیت و توزیع موادمخدر شده است.

وی افزود: در این درگیری ها نیز 5 نفر از مأموران عزیز کشورمان به شهادت رسیدند.

غریب آبادی در پایان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان پرچمدار مبارزه با موادمخدر در سطح جهانی می باشد. وی با اشاره به اینکه تلاش ها و برنامه های ایران در سه حوزه مقابله، پیشگیری، و درمان همواره مورد اذعان و تمجید دفتر مقابله با جرم و موادمخدر ملل متحد قرار می گیرد، اما از بی توجهی برخی کشورها در عدم پذیرش مسوولیت مشترک در این حوزه، به طور جدی انتقاد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز