دعوت جامعه روحانیت از مردم برای حضور در انتخابات

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۸:۱۶
کد خبر: ۹۶۶۲۰۵
دعوت جامعه روحانیت از مردم برای حضور در انتخابات
جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کنند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

مردم شریف، مؤمن، عزیز و شجاع ایران سرافراز

خداوند متعال را شاکریم که فرصت دیگری پدید آورد تا با حضور گسترده و انتخاب صحیح، آینده خود و فرزندانمان را تضمین کنیم، براقتدار و عزتمان بیفزاییم، از مشکلات بکاهیم و فردای بهتری را رقم بزنیم.

بی شک، جمهوری اسلامی ایران، تاکنون، با مشارکت و رأی شما از گردنه های سخت عبور کرده و در آینده نیز چنین خواهد بود و چنانکه امام بزرگوارمان فرمود «میزان رأی ملت است» و همه توفیقات و دستاوردها با حضور شما مردم عزیز وآگاه به دست آمده است.

جامعه روحانیت مبارز در این شرایط سرنوشت ساز و با آگاهی از واقعیت های داخل و خارج کشور و با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و ضرورت استفاده کامل از سرمایه ها و ظرفیت های فراوان کشور، از عموم هموطنان غیور دعوت می کند تا با همبستگی و مشارکت فراگیر و انتخاب درست، در راه پر افتخار اقتدار ملی و ظهور ایران قوی گام بردارند. صمیمانه و خاضعانه می خواهیم که، همه با هم، رسالت تاریخی، ملی و دینی خود را، چون گذشته، پاس بداریم و با رأی برآمده از عقلانیت، دانش و ایمان و براساس شاخص های تعهد، ولایتمداری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی و جهادی و مبارزه با فساد، مجلسی کارآمد، قوی و شایسته را شکل دهیم.

خوشبختانه در این مقطع، نامزدهای فراوان با دیدگاه ها و سلایق مختلف حضور دارند که برای همه امکان انتخاب مطلوب را فراهم آورده است.

امیدواریم با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص حضرت حجت (ارواحنا فداه) و در سایه ایمان، وحدت، صبوری و مسئولیت شناسی همه ایرانیان، آینده ای سرشار از افتخار، عزت و پیشرفت و بهروزی داشته باشیم.

با آرزوی سلامتی برای رهبر معظّم انقلاب اسلامی و شما مردم شریف و پیروزی ایران اسلامی در همه صحنه ها.

 

نظر شما