امروز؛

جلسه حزب اتحاد ملت تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۹۸۰۶۱
جلسه حزب اتحاد ملت تشکیل شد
جلسه حزب اتحاد ملت امروز با ریاست دبیرکل این حزب تشکیل شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، جلسه دفتر سیاسی این تشکل اصلاح طلب به شکل آنلاین و با دستور انتخاب اعضای کمیسیون‌ها و نیز بررسی بازار بورس، به ریاست علی شکوری‌راد، دبیر کل این حزب برگزار شد.

بر این اساس، اعضای پنج کمیسیون «اجتماعی»، «اقتصادی»، «سیاسی»، «مطالعات زنان» و «علمی-فرهنگی-آموزشی» انتخاب شدند و انتخاب اعضای دو کمیسیون امور «زیربنایی و محیط زیست» و «مطالعه توسعه مناطق» به آینده موکول شد.

همچنین در این جلسه، موضوع اقبال قابل توجه عمومی به بازار بورس و رشد کم‌سابقه شاخص بورس به آستانه یک میلیون در روزهای اخیر و بیم و امیدهای پیش روی این بازار مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای دفتر بر آن بودند که سیاست حمایت دولت از بازار سرمایه و مشخصا بازار بورس، با توجه به شرایط اقتصادی کشور در مجموع سیاستی قابل قبول و مناسب است، به شرط آنکه دولت و  نهادهای حاکمیتی به تعمیق هر چه بیشتر بازار از طریق افزایش شفافیت، کاهش تقاضای سفته‌بازی، پیشگیری از واگذاری سهام بنگاه‌ها و شرکت‌های صوری و دیگر اقدامات لازم اقدام کنند.

اعضای جلسه، همچنین نسبت به بحران مال‌باختگی صاحبان سهام عدالت و طبقات محروم که اندک داشته‌های زندگی خود را فروخته و وارد بازار بورس می‌شوند، ابراز نگرانی کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز