ارتقای هفت سایت تلفن همراه روستایی در کرمانشاه

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۶۲۰۲
ارتقای هفت سایت تلفن همراه روستایی در کرمانشاه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه توسعه و تقویت شبکه ارتباطی و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در روستاها را یکی از برنامه‌های این اداره کل دانست و گفت: به منظور استفاده بهینه روستاییان و ارائه خدمات با کیفیت، هفت سایت تلفن همراه امسال در روستاهای استان نصب و ارتقا یافت.

به گزارش برنا؛ شهریار بهنیا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح توسعه شبکه همراه اول و ایرانسل با نصب و ارتقای پنج سایت‌ در ۹ روستا با تکنولوژی‌های ۲G، ۳G و نصب تکنولوژی پرسرعت ۴G بر روی ۲ سایت روستایی در «چشمه‌درازه» و «تیشه‌کن» توسط کارشناسان حوزه ارتباطات سیار انجام شد.

او گفت: با ارتقا، نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید ضمن افزایش پوشش آنتن دهی شبکه همراه در روستاهای استان، ساکنان و مشترکان این مناطق از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

او تصریح کرد: با نصب تجهیزات فنی بر روی سایت‌های روستاهای دارون، شیشه راه، انجیرک، باقرآباد، علی آباد دیزگران، هشت جفته، سنگ درمیان سفلی و دارون سفلی توسط اپراتور همراه اول کیفیت شبکه ارتباطی در این مناطق مطلوب و تبادل اطلاعات دیتا شبکه همراه مشترکان افزایش پیدا کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در ادامه اظهار کردض: همچنین با نصب سایت‌های جدید مخابراتی در روستاهای چشمه دراز، خالنجه، تیشه‌کن و کهرارسفلی توسط اپراتور ایرانسل با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره‌مندی روستاییان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و باکیفیت، از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت ایجاد تمهیدات ارتباطی برای روستاییان است.

بهنیا با تاکید بر ایجاد عدالت ارتباطی در مناطق روستایی و محروم کشور گفت: در این طرح جمعیتی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در روستاها از پوشش تلفن همراه با کیفیت بهره‌مند شدند.

او با اشاره به اینکه استان، هزار و ۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد، گفت: از این تعداد هزار و ۵۲۸ روستا دارای اینترنت پرسرعت است که با مساعدت وزیر ارتباطات باقی‌مانده روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز به اینترنت مجهز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز