مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

فدراسیون فوتبال باید ثبات تصمیم گیری داشته باشد

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۷۴۳۰
فدراسیون فوتبال باید ثبات تصمیم گیری داشته باشد
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: فدراسیون فوتبال باید ثبات تصمیم گیری داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عباس حاجی زاده اظهار داشت:  در کمتر از ۴۸ ساعت توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس مشکل نور ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برطرف شد تا نمایندگان فوتبال فارس در لیگ دسته اول باشگاه های کشور بتوانند مسابقات خود را در این ورزشگاه برگزار کنند.
وی ادامه داد: : با توجه به اینکه چمن ورزشگاه پارس در سال گذشته مشکلاتی را داشت که باعث اعتراض خیلی از تیم ها و نمایندگان فدراسیون فوتبال می شد لذا پس از پایان مسابقات سال گذشته و با نظر کارشناسان زیادی که از چمن مذکور بازدید کردند اعلام کردند که چمن باید تعویض شود و از آنجا که بهترین زمان برای تعویض و ترمیم چمن ورزشگاه در اسفندماه بود این کار انجام دادیم تا بتوانیم یک چمن آماده را برای مسابقات در اواخر اردیبهشت ماه آماده کنیم .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: بر این اساس با فدراسیون فوتبال رایزنی‌های انجام دادیم که مسابقات در زمین چمن ورزشگاه شهید دستغیب برگزار شود و با توجه به اینکه  ماه مبارک رمضان  است و مسابقات بعد از افطار برگزار می شود نیاز بود بر اساس درخواست کتبی فدراسیون نور  ورزشگاه به ۱۰۰۰ لوکس ارتقا پیدا کند که علی‌رغم کمبود اعتبارات که داریم با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقد نموده و کمتر از ۴۸ ساعت این کار را انجام دادیم.
 حاجی زاده افزود : اما چرا مسئولین فدراسیون فوتبال ۲۴ ساعت قبل از مسابقه خلف وعده  کرده و اعلام می‌کنند که باید مسابقات در ورزشگاه پارس برگزار شود و این در حالی است که بر اساس حرف مسئولین فدراسیون فوتبال نزدیک به ۲ میلیارد تومان برای ورزشگاه شهید دستغیب هزینه کردیم چرا در فدراسیون فوتبال ثبات تصمیم گیری وجود ندارد  چمن ورزشگاه پارس برای آماده شدن نیاز به زمان دارد و بازی کردن در این ورزشگاه برابر با  حیف ومیل بیت المال است.
وی اضافه کرد:  دوم ‌اینکه  نور ورزشگاه پارس  کمتر از ۴۰۰ لوکس است  اما در کمال ناباوری نماینده فدراسیون اعلام می‌کند که با این نور مسابقه را برگزار می‌کنیم اگر این نور کافی است چرا  روی دست اداره کل ورزش و جوانان فارس هزینه گذاشتند در حالی که نور ورزشگاه شهید دستغیب نزدیک به ۶۰۰ لوکس بود .
مدیرکل ورزش و جوانان  فارس بیان کرد:  نمی‌دانم در فدراسیون فوتبال چه می گذرد حال که  رییس  فدراسیون مشخص شده انتظار می‌رود که بتواند یک تصمیم درستی در مورد برگزاری مسابقات اتخاذ کنند و اینگونه تصمیم گیری  نشود  که قطعا  این گونه برنامه‌ریزی‌ها به سود فوتبال ما نخواهد بود.
حاجی  زاده ابراز داشت : برای ما روشن نیست که در ۲۴ ساعت چه اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال رخ داده که خیلی زود حرف‌هایی که می‌زنند را فراموش می‌کنند و حرف  خود را نقض می‌کنند به هر حال امیدواریم که برای هر کاری در فدراسیون فوتبال تمام جوانب در نظر گرفته شود و منافع همه تیم‌ها دیده شود.
 ور تاکید کرد: ورزشگاه پارس اصلا آمادگی برگزاری مسابقه را بخاطر کمبود نور  و سرویس نشدن تاسیسات لازم را ندارد واین اداره کل هیچ گونه مسیولیتی را نمی پذیرد.
 
نظر شما