پرداخت ۴۸ میلیارد ریال پاداش به مشترکین کشاورزی توسط برق شیراز

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۸:۵۱
کد خبر: ۸۳۶۲۸۲
پرداخت ۴۸ میلیارد ریال پاداش به مشترکین کشاورزی توسط برق شیراز
معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق شیراز گفت: سال گذشته و براساس قوانین و دستورالعمل های طرح ملی پاسخگویی بار برای کنترل اوج بار، بالغ بر 48 میلیارد ریال، پاداش به مشترکین کشاورزان همکار در پیک سایی تعلق گرفته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حسین صالحی گفت: سال 97 طی تفاهمنامه ای که با حدود 9 هزار و 500 مشترک بخش کشاورزی منعقد شده بود، این مشترکین در موضوع پیکسایی ( کاهش مصرف در زمان اوج بار) همکاری داشتند.
وی با بیان اینکه دوره همکاری این مشترکین از 15 خرداد تا 15 شهریور سال 97 بود، افزود: در این دوره زمانی، مشترکینی که با توزیع برق تفاهمنامه داشتند، ملزم بودند از ساعت 12 تا 16 یا 19 تا 23، از پمپ چاه های برقی کشاورزی استفاده نکنند.
صالحی ادامه داد: در ازای همکاری این مشترکین، توزیع برق شیراز علاوه بر امکان استفاده از 20 ساعت برق رایگان، پاداشی نیز به صورت تخفیف در قبوض ماه های آذر و دی 97، اعمال کرده است.
مدیرعامل توزیع برق شیراز گفت: حجم پاداش اعمال شده در قالب تخفیف قبوض آذر و دی 97 مشترکین کشاورزی همکار در پیکسایی، بالغ بر 48 میلیارد ریال بوده است.
در ادامه مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق شیراز گفت: امسال نیز مانند سالهای گذشته، برای مشترکین صنعتی، از ابتدای تیر تا انتهای مردادماه، طرح انتقال تعطیلات هفتگی از جمعه به یکی از روزهای کاری، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه، انجام تعمیرات سالانه، تعیین ساعات کاری برنامه ریزی شده، را در نظر گرفته ایم.
روزبه باپیری با بیان اینکه برای مشترکین عمومی و تجاری و سایر مصارف نیز در همین دوره زمانی برنامه‌ی اعمال تخفیف پیش بینی شده است، گفت: این مشترکین در صورتیکه حداقل 5 روز کاری متوالی در این طرح همکاری داشته باشند، مشمول تخفیف هایی خواهند شد.
وی افزود: ساعات همکاری برای مشترکین اداری 11 تا 15 پیش بینی شده و برای تجاری و سایر مصارف نیز براساس تشخیص شرکت توزیع برق، زمان تعیین خواهد شد.
باپیری گفت: برای مشترکین ایستگاه گاز طبیعی فشرده (سی.ان.جی) نیز دوره همکاری از ابتدای تیر تا انتهای مردادماه تعیین شده است مشروط بر اینکه حداقل 5 روز کاری و به مدت 2 ساعت در روز را نسبت به خاموش کردن دستگاه ها اقدام کنند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق شیراز همچنین دارندگان مولدهای اضطراری یا خود تامین را از گروه‌هایی برشمرد که در صورت همکاری مشمول تخفیفهایی خواهند شد و توضیح داد: طول دوره همکاری این گروه، از ابتدای تیر تا 15 شهریور تعیین و حداکثر مدت مشارکت آنها پانصد ساعت در روزهای کاری هفته مشخص شده است.
باپیری گفت: ساعت پیش بینی شده برای استفاده از ظرفیت تولید برق دارندگان مولد اضطراری یا خود تامین، 11 الی 15 و 19 الی 23 است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق شیراز خاطرنشان کرد: مشترکین بخش کشاورزی نیز، به روال سال های گذشته امکان همکاری در طرح ملی پیکسایی را خواهند داشت.
باپیری گفت: علاقه مندان به مشارکت در تمامی طرح ها، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به نشانی www.shirazedc.co.ir  و یا مدیریت ها و ادارات  توزیع برق شیراز در منطقه خود مراجعه کنند.
نظر شما