تیم کبدی دختران لارستان نائب قهرمان فارس شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۱:۰۵
کد خبر: ۸۶۷۹۷۵
تیم کبدی دختران لارستان نائب قهرمان فارس شد
رئیس هیأت کبدی لارستان از کسب عنوان نائب قهرمانی دختران لارستانی در نخستین رقابت های قهرمانی نوجوانان استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرضا اسلام زاده اظهار داشت: در این دوره از پیکارها تیم لارستان با غلبه بر کبدی کاران شهرستان های فسا و سپیدان به دیدار فینال راه یافت و در بازی نهایی مقابل تیم شیراز با حساب 13 بر 48 مغلوب شد و بر سکوی دوم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تیم های سپیدان و فسا به صورت مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند، تصریح کرد: سمیه نکیسا از لارستان به عنوان اولین داور اعزامی به مسابقات قهرمانی کبدی دختران فارس، قضاوت های قابل قبولی را در این رقابت ها از خود به معرض نمایش گذاشت.
 رئیس هیأت کبدی لارستان با اشاره به اینکه یاسمین صلح‌جو و فائزه شفی به ترتیب به عنوان سرپرست و مربی، تیم کبدی  دختران این شهرستان را همراهی کردند، اظهار داشت: فاطمه السادات سید مومن، حورا السادات سید مومن، کیانا معتمدیان، یاسمن بصیری، محدثه حق پرست، دریا قنادی، نرجس قنبرنژاد، یلدا نظری، ندا جوکار و حنانه پرده دار بازیکنان تیم کبدی لارستان را در این پیکارها تشکیل دادند.
اسلام زاده با تاکید بر اینکه نفرات منتخب این مسابقات در ترکیب تیم فارس به المپیاد استعدادیابی کبدی کشور که نیمه دوم مردادماه 98 به میزبانی تهران برگزار می‌شود راه پیدا می کنند، ابراز داشت: فاطمه السادات سید مومن، محدثه حق پرست، فاطمه مرادیان و کیانا معتمدیان از سوی کمیته فنی این رقابت ها به اردوی تیم منتخب استان فارس دعوت شدند.
وی اضافه کرد: نخستین دوره رقابت‌های کبدی دختران فارس به مدت دو روز با حضور تیم های شیراز، لار، فسا و سپیدان در خانه کبدی شیراز برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز