در شبکه الکوثر؛

پخش «آسمان من» با بازی امیر آقایی

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۷۱۳۷
پخش «آسمان من» با بازی امیر آقایی
مجموعه تلویزیونی «آسمان من» با کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای «اوج» از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این سریال روایت پروازی آرام است که البته برای رسیدن به این هدف، افراد زیادی تلاش می کنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد برسد به عبارتی این مجموعه داستان اشخاصی بی ادعا است که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو می کنند. طبق اسناد و مدارک ثبت شده در سال 1362 چندین مورد هواپیما ربایی در این سال اتفاق افتاده است که شش قسمت اول ماجرای این هواپیما ربایی ها را به تصویر می کشد و پس از آن با یک جهش 25 ساله، با تلاش نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برقراری کامل امنیت در طی پروازهای مختلف و خنثی سازی حرکت گروه های تروریستی منعکس می شود.

زبانگردانی و ترجمه این سریال به زبان عربی در شبکه آی فیلم انجام شده است و دانیال حکیمی ، حسن پورشیرازی ، آتیلا پسیانی ، امین حیایی ، حامد بهداد ، فرهاد جم ، پژمان بازغی ، سروش صحت ، رحیم نوروزی ، الهام چرخنده ، سودابه بیضایی ، امیر آقایی و نبی الله پیرهادی بازیگرانی هستند که در «آسمان من» نقش آفرینی کرده اند .

مجموعه تلویزیونی «آسمان من» هر شب از ساعت 1:05 به وقت تهران در 29 قسمت 45 دقیقه ای با زمان تکرار همان روز ساعت 14:05 بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز