پرس تی وی بررسی می کند؛

بررسی مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۹۷۲۷
بررسی مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت
برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت به دلیل کاهس تقاضا و مقایسه تاثیرپذیری اقتصاد ایران با اقتصادهای بزرگ نفتی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن مروری بر آمار مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در دنیا و خسارت های مادی این بیماری از جمله رکود شدید اقتصبرنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت به دلیل کاهس تقاضا و مقایسه تاثیرپذیری اقتصاد ایران با اقتصادهای بزرگ نفتی می پردازد.

در این برنامه با اشاره به آسیب شدید کشورهای صادرکننده نفت در شرایط کاهش تقاضا برای نفت، تلاش و اقدامات ایران برای کاهش وابستگی به نفت و توسعه صادرات غیرنفتی طی سال های اخیر، تاثیرات واقعی کاهش جهانی قیمت نفت بر اقتصاد ایران، میزان آسیب ایران از این مساله در مقایسه با کشورهای حوزه خلیج فارس و وضعیت صادرات روزانه نفتی ایران و میزان ارزآوری آن مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 14 خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 06:00، 13:00 و 18:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 08:00 و 21:00 و جمعه ساعت 17:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز