در «هاشتاغ» العالم؛

اعتراضات خشونت نژادپرستانه پلیس آمریکا مهمترین هشتگ

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۰۳۱۶
اعتراضات خشونت نژادپرستانه پلیس آمریکا مهمترین هشتگ
ادامه اعتراضات به قتل یک سیاهپوست در آمریکا توسط پلیس همچنان مهمترین و پربازدید ترین هشتگ شبکه های اجتماعی جهان عرب بوده و در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در ادامه گسترش اعتراضات و تظاهرات خیابانی در ایالات آمریکا به قتل یک سیاهپوست، هشتگ رسانه های آمریکایی از سرکوب خشونت آمیز تظاهرکنندکان مسالمت جو درمقابل کاخ سفید با کمک گرفتن از ارتش آمریکا به عنوان اقدام شوک آور در این قسمت از «هاشتاغ» بررسی می شود.

در این برنامه بدان توجه داده می شود که این اقدام دونالد ترامپ، رییس جمهوری این کشور به دلیل گرفتن عکس یادگاری با انجیل، مقابل کلیسای نزدیک کاخ سفید بوده است و فرماندار ایالت نیویورک  نیز در پی افزایش ناآرامی‌ها و اعتراضات، از اعمال مقررات منع آمد و شد در شهر نیویورک خبر داده است.

همکاری های اقتصادی ایران و ونزوئلا، هشتگ پر بازدید دیگر شبکه های اجتماعی دنیای عرب است که به آن نیز پرداخته خواهد شد.

گفته می شود نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، اعلام کرده است به زودی برای امضای توافقنامه‌های همکاری در زمینه انرژی و بخش‌های دیگر به ایران سفر خواهد کرد.

همچنین اشاره خواهد شد که وی این اظهارات را پس از اقدام ایران در ارسال پنج‌ نفتکش حامل بیش از یک و نیم میلیون بشکه سوخت به ونزوئلا مطرح کرده است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی امشب 13خرداد ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز