«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر می پردازد؛

مبارزه با فساد اداری و تحلیل مقام معظم رهبری

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۳۳۲۴
مبارزه با فساد اداری و تحلیل مقام معظم رهبری
برقراری عدالت و قانون مداری به عنوان رسالت اصلی دستگاه قضا در ایران ، تبیین و مبارزه با فساد اداری و بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این باره از موضوعاتی است که در برنامه امشب «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بدان ها پرداخته خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، از جمله تاکیداتی که مقام معظم رهبری در دیدار با مقامات قضایی کشور از طریق ویدئو کنفرانس داشتند استقلال دستگاه قضا و پرهیز از هرگونه تاثیر پذیری ، اصلاح و پاکسازی این دستگاه از عناصر فاسد ، تبیین خط قرمز محاکم قضایی و پرهیز از برخورد تبعیض آمیز با متهمان و منسوبان مقامات عالی لشگری و کشوری است.

حجت الاسلام مرتضی علی اشراقی معاون دیوان عدالت اداری کشور در استودیوی برنامه «کمپاس» و به صورت تلفنی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دکتر محمود عباس زاده مشکینی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در خلال برنامه در خصوص مقبولیت اجتماعی و ضرورت تحول قضایی در کشورمان نظرات و مطالبی مطرح خواهند کرد. 

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه 11 تیر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز