جاذبه های کویر ورامین از قاب دوربین " تهرانگرد" / طبیعت گردی آخر هفته در روستای " مرا"

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۳۴۹۳
جاذبه های کویر ورامین از قاب دوربین  تهرانگرد / طبیعت گردی آخر هفته در روستای  مرا
دوربین برنامه "تهرانگرد " برای آخر هفته مخاطبان شبکه پنج ، پنج شنبه 12 تیرماه ساعت 20، جاذبه های گردشگری " روستای مرا" ، ورزش پر هیجان "زیب لاین" و منطقه حفاظت شده کویر ورامین را به تصویر می کشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛دوربین برنامه "تهرانگرد " برای آخر هفته مخاطبان شبکه پنج ، پنج شنبه 12 تیرماه ساعت 20، جاذبه های گردشگری " روستای مرا" ، ورزش پر هیجان "زیب لاین" و منطقه حفاظت شده کویر ورامین را به تصویر می کشد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، دوربین" تهرانگرد" در این هفته به منطقه حفاظت شده کویر در شهرستان ورامین رفته و با محیط‌بانان این منطقه همراه شده است. 

این برنامه همراه با سمیه حسن زاده، مجری ورزشی تهرانگرد، ورزش پرهیجان زیپ لاین را 

باغ موزه دفاع مقدس تجربه می کند. 

روستای «مرا» در شهرستان دماوند نیز مقصد طبیعت گردی این هفته تهرانگرد است که محمد مصطفائیان گشت و گذاری در این روستای خوش آب و هوا داشته است. 

معرفی ظرفیتهای گردشگری استان تهران، محور و موضوع اصلی این برنامه است.ساسان گلستانه مجری این برنامه و حامد دولت و شهرزاد کمال زاده هم بخشهای متنوع موجود در تهرانگرد را اجرا خواهند کرد، ،صادق شمسایی کارگردانی و سجاد مشحون تهیه کنندگی "تـهرانگـرد" را برعهده دارند.

تهرانگرد کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیماست که بصورت هفتگی هر پنج شنبه  ساعت   20 بر  آنتن می رود و تکرار آن روز بعد جمعه ساعت 12 خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز