در برنامه نگاه یک ببینید؛

نگاهی به عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۴۲۴۷
نگاهی به عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز
برنامه نگاه یک این هفته میزبان علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور در برنامه امشب نگاه یک که ساعت 26 : 23 دقیقه پخش می شود، درباره عملکرد این ستاد  در مبارزه با پدیده اقتصاد زیرزمینی یا قاچاق کالا و ارز به مناسبت سالروز تاسیس آن صحبت می کند. 

بررسی نقش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بهبود  تولید داخلی وکاهش ناهنجاری های اقتصادی از دیگر محورهای گفت و گوی زنده مهدی مهدی قلی مجری این برنامه با علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است. 

۱۲ تیر ۱۳۸۱ مقام معظم رهبری درفرمانی ،دستور تشکیل ستادی به عنوان "کانون مرکزی برای مبارزه با قاچاق کالا وارز "را در سطحی عالی نزدیک به رییس دولت و دارای اشراف قانونی بر دستگاههای ذی‌ربط دولتی صادر کردند وپس از این فرمان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز زیر نظر شخص رئیس جمهور تشکیل شد .

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری است که ریاست آن با عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌‌شود.

برنامه نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی حسن نهضت ، شنبه ها حدود ساعت 26 : 23 دقیقه بصورت زنده پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز