«شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر بررسی می کند؛

سفر سرلشکر باقری به دمشق

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۷۶۹۷
سفر سرلشکر باقری به دمشق
اهمیت سفر سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دمشق در برنامه امشب «شبانه سیاسی» به بحث گذاشته می شود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دستاوردهای سفر سرلشگر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دمشق با حضور محمد علی دستمالی، کارشناس سیاسی در برنامه «شبانه سیاسی» بررسی خواهد شد.

ابعاد مختلف امضای توافق دفاعی بین تهران و دمشق و همکاری دفاعی و موشکی دو کشور و تاثیر آن بر وضعیت رژیم صهیونیستی اسرائیل، به طور مفصل واکاوی خواهد شد. 

تاثیرات این توافقات بر جنگ سوریه با تروریست ها، واکنش رژیم صهیونیستی به توافق تهران، دمشق و مواضع مشترک دو کشور در مورد حضور نیروهای خارجی در خاک سوریه، از جمله مباحثی است که تشریح خواهد شد.

 همچنین کارشناس برنامه در خصوص نقش ایران در امنیت سوریه و منطقه و نیز دلایل اختلاف نظرها در نشست های شورای امنیت سازمان ملل در خصوص چند و چون ارسال کمک های انسانی به سوریه و پیش بینی ها از روند آتی وضعیت سوریه، نکاتی را بیان خواهد کرد. 

«شبانه سیاسی» به تهیه کنندگی رستم نادری، دستیاری تهیه علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای رسول شیخکانلو امشب 21 تیر ماه ساعت 21:30 به مدت 45 دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

 

نظر شما