کسب‌وکار زندانیان در «میدون» معرفی می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۹۴۲۲
کسب‌وکار زندانیان در «میدون» معرفی می شود
قسمت های شانزدهم و هفدهم مسابقه تلویزیونی «میدون» با معرفی شش ایده کارآفرینی از جمله کسب و کار زندانیان روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، قسمت شانزدهم و هفدهم این مسابقه تلویزیونی، چهارشنبه و پنجشنبه شب ۲۶ و ۲۷ شهریور از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در قسمت شانزدهم مسابقه کارآفرینی «میدون» سه کسب و کار معرفی می شوند. اجرای اول این قسمت بر عهده حمید سلیمی است که کسب و کار او طراحی بازی‌های میدانی و همایش‌های علمی برای دانش‌آموزان است.

وحید بلوچ قرایی با تولید کیف‌های شخصی‌سازی شده، به عنوان اجرای دوم وارد این مسابقه می‌شود. یکی از نکات جالب این کسب و کار این است دوخت تعدادی از این کیف‌ها در زندان صورت می‌پذیرد.

گردشگری عشایر، کسب و کاری است که توسط محمد ملکشاهی ارائه می‌شود. مخاطب عمده این کسب و کار توریست‌ها و مسافران خارج از کشور هستند و برای دیدن از عشایر از کسب و کار وی استفاده می‌کنند.

در قسمت هفدهم، سید جعفر رضایی با تولید کلاه کاسکت، امید فرزین با نرم‌افزار خدمات دام‌پزشکی و ناصر ثابتی با تولید قطعات خودرو به صحنه میدون می‌آیند.

مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز