جایزه ویژه جشنواره BIMIFF به فیلم «تعدیل» رسید

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۱۰۵۴
جایزه ویژه جشنواره BIMIFF به فیلم «تعدیل» رسید
فیلم کوتاه «تعدیل» به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان، جایزه ویژه جشنواره BIMIFF برزیل را از آن خود کرد.

به گزارش برنا، کیوان سروری کارگردان فیلم کوتاه تعدیل برنده جایزه ویژه کارگردانی جشنواره BIMIFF برزیل شد.

این جشنواره در تاریخ ۵ تا ۱۵ نوامبر در شهر ریو دو ژانیر برزیل با حضور فیلم‌هایی از سراسر جهان، به‌صورت آنلاین برگزار شد و کیوان سروری کارگردان فیلم کوتاه «تعدیل» توانست جایزه بخش ویژه کارگردان خوش فکر این دوره را ازآن خود کند.

این فیلم پیش از این عنوان  توانسته بود، جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره قبرس، جایزه ویژه جشنواره هندوستان و جایزه بهترین فیلم جشنواره بهشتی تهران را کسب کند.

فیلم کوتاه «تعدیل» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد دو دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می‌دهد.

در این فیلم: زانیار لطفی به‌عنوان تصویربردار و تدوینگر، فردین ملاسلیمی صدابردار، سمیرا فقیه سلیمانی به عنوان منشی صحنه، مهران سروری دستیار کارگردان، ثنا شریعتی به عنوان دستیار تصویربرداری و عزیز نعمتی، سمیه رحیمی، سوران رضوانی‌زاده، شاداب کوکبی، آرسام حسین پناهی، نیها شیخی به عنوان بازیگر، کیوان سروری را یاری کرده‌اند.

یوان سروری متولد سال ۱۳۶۸ سنندج دانشجوی کارشناسی سینما است. از سال ۱۳۸۷ فیلم‌سازی را شروع کرده و تاکنون ۴ فیلم کوتاه و ۳ مستند کوتاه ساخته است. اولین فیلم کوتاه او با عنوان «جنگ یا صلح» توانست علاوه بر حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۲، جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان؛ نماز و کار همدان و چندین جشنواره داخلی دیگر جوایزی را نیز کسب کند.

حضور در ۴۰ جشنواره‌ خارجی از جمله ایتالیا؛ اسپانیا، بلغارستان،امریکا، استرالیا، هند و ... و برنده لوح تقدیر در جشنواره‌های بلغارستان و استرالیا از دیگر موفقیت‌های این هنرمند محسوب می‌شود.

گفتنی است، فیلم کوتاه «تعدیل» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری کردستان تولید شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز