رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

صدا و سیما موفق در کارزار جنگ نرم

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۱۹۵۹
صدا و سیما موفق در کارزار جنگ نرم
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌گفت: صداوسیما در کارزار جنگ نرم در مجموع عملکرد بسیار عالی داشته است.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در حاشیه نشست مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس و معاونان رسانه ملی درباره عملکرد این سازمان گفت: صداوسیما در داخل و خارج از کشور، ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم همیشه در قله باشد. بسیار خرسندیم که با وجود شرایط کرونایی و اینکه قرار بود بعدازظهر جلسه کمیسیون‌ها برگزار نشود، اما بنا بر قولی که داده بودیم اولین جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم که کمیسیونی تخصصی است با رسانه ملی برگزار و مباحث مفیدی مطرح شد.

وی افزود: همه اعضای این کمیسیون چون حرف برای گفتن داشتند، با اشتیاق در این نشست حضور پیدا کردند و جلسه مفیدی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان ملت موفقیت‌های دوستانمان در صداوسیما را تبریک گفتند و آن‌ها را به ادامه کار تشویق کردند، البته نقدهایی هم داشتند و پاسخ‌هایی شنیدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: عملکرد رسانه ملی درمجموع در این جنگ رسانه‌ای عالی است. در بعضی موارد ازجمله بودجه، قانون اداره صداوسیما و مباحث جمعیت و فضای مجازی باید به رسانه ملی کمک شود.  در بحث قانون اداره صداوسیما، دکتر علی عسکری گفتند کارهایی کرده‌اند و قرار شد هر کس کاری انجام داده، مطرح کند و فعالیت‌ها تجمیع شود.

وی افزود: تاکنون بین ما و صداوسیما تعاملات زیادی بوده و این تعامل‌ها بیشتر هم خواهد شد. صداوسیما فکر کند کمیسیون برای خودش است. ما کمیته‌های تخصصی مختلف ازجمله ورزش، تبلیغات و ... داریم که می‌توانیم با همکاری صداوسیما اتفاقات خوبی رقم بزنیم. بنا شد جلساتی با معاونان رسانه ملی داشته باشیم و مباحث تخصصی‌تر مطرح شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی گفت: در دوران شیوع کرونا هم صداوسیما توانست رضایت مخاطبان را به ارمغان بیاورد. الان بین علما و مردم فاصله‌ای افتاده است که صداوسیما می‌تواند از طریق برنامه‌های مختلف و انگیزشی این فاصله را رفع

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز