ابوالفضل جلیلی "محله قدیمی فرخ" را می سازد/ بن بست پخش آثار جلیلی به پایان می رسد؟

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۲:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۲۲۳۲
ابوالفضل جلیلی محله قدیمی فرخ  را می سازد/ بن بست پخش آثار جلیلی به پایان می رسد؟
ابوالفضل جلیلی مجوز ساخت "محله قدیمی فرخ" را از شورای ساخت سازمان سینمایی دریافت کرد. باید دید آیا مجوز اکران این فیلم هم در داخل کشور به او داده می شود؟

به گزارش برنا؛ فیلم نامه های "محله قدیمی فرخ" به تهیه کنندگی ابوالفضل جلیلی ،کارگردانی و نویسندگی مشترک حسن و حسین صید خانی و نویسندگی مریم اشرفی،"سودا" به تهیه کنندگی وکارگردانی مهرداد فرید و نویسندگی امید آقایی جلیانی و" فسیل" به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان ، کارگردانی کریم امینی و نویسندگی مشترک آرمین طهماسبی،کریم امینی وعلی باطنی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

ابوالفضل جلیلی که فیلم گال را در کارنامه خود دارد عموما به سینمای غیر تجاری علاقمند است. بیشتر آثار او در جشنواره های جهانی همچون ونیز، لوکارنو و توکیو جوایزی به دست آورده  در حالیکه بیشتر فیلم های سینمایی او در ایران اجازه اکران نگرفته است.

مهرداد فرید که مجوز فیلم نامه سودا را به تازگی گرفته است، علاوه بر کارنامه سینمایی در حوزه مطبوعات نیز حضوری پر رنگ داشته است. دعوتنامه، از ما بهتران و زن ها فرشته اند از جمله کارهای سینمایی اوست.

سید ابراهیم عامریان فعالیت حرفه‌ای و سینمایی خود را در سال ۱۳۹۴ به عنوان مدیر تولید و مجری طرح در فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی آغاز کرد او در همچنان به عنوان مجری طرح در فیلم کارگر ساده نیازمندیم بوده است این بار تصمیم دارد تا تهیه یک فیلم سینمایی را برعهده گیرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز